حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0
عالم برجسته اهل سنت کردستان:

پاسداری، مدالی افتخارآفرین بر گردن شهدای میهن عزیز ایران است  

  • کد خبر : 33401
  • 02 اردیبهشت 1403 - 9:10
پاسداری، مدالی افتخارآفرین بر گردن شهدای میهن عزیز ایران است  
عالم برجسته اهل سنت کردستان گفت: نمونه بارز شهید راه امنیت و ثبات که نه‌تنها در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه نامی ماندگار را از خود بر جای گذاشته است شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود، شهید سلیمانی با افتخار خود را پاسدار می‌نامید و به آن مفتخر بود.

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: شهدای ایران عزیز در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، چه در هشت سال دفاع مقدس، چه در فراز و نشیب‌هایی که در کشور رخ داد، چه در شهدای مدافعین حرم، مدافعان هسته‌ای و مدافعان امنیت ایران و در بسیاری از حوزه‌ها، پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند و از حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت کردند و در این راه جان خود را فدای ارزش‌های اسلامی و اخلاقی کشور نمودند.

عالم برجسته اهل سنت کردستان یادآور شد: نمونه بارز شهید راه امنیت و ثبات که نه‌تنها در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه نامی ماندگار را از خود بر جای گذاشته است شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود، شهید سلیمانی با افتخار خود را پاسدار می‌نامید و به آن مفتخر بود، در واقع، وی تا آخرین لحظه زندگی‌اش یک پاسدار به‌تمام‌معنا بود.

وی بیان کرد: شهدای بسیاری اعم از فرماندهان و مستشاران در سرزمین ایران به مبارزه با باطل در صف اول جهاد حضور داشتند که با افتخار لباس مقدس پاسداری را تن کرده و در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند.

وی اذعان داشت: پاسداران و حافظان امنیت کشور خود را موظف دانسته‌اند که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، انقلابی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در صف جبهه‌های جنگ حضور یابند.  محمدی در ادامه اضافه کرد: مجاهدت‌های شهیدان پاسدار ارزش‌های دینی و ملی، محافظت از آرمان‌های انقلاب بوده و خود را به کاروان شهدا محلق کرده‌اند و با رشادت‌های خود پاسدار را به‌خوبی معنا کردند.

ماموستا محمدی افزود: مقام پاسدار مقامی والا و شریف است که راس فعالیت آن پاسداری و حراست از ارزش‌های دینی، انسانی و انقلابی است، یک پاسدار با خلوص نیت و برای رضا و خشنودی خداوند بر صلاح و حفظ دین و دیانتش مبارزه می‌کند.

وی تأکید داشت: تعهد، خلوص نیت، حس جنگ‌طلبی، مبارزه بر علیه ظلم، تلاش برای حفظ امنیت و ثبات، قلبی سرشار از ایمان و حق‌طلبی از خصوصیات مهم و بارز یک پاسدار است.  محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ما امنیت و ثبات در جامعه و همچنین پیشرفت و تعالی در کشور را مدیون و مرهون رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های پاسداران جان‌برکف ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33401
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.