حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

پاسداران انقلاب اسلامی در فروبردن خشم، بخشش و فداکاری سرآمد هستند

  • کد خبر : 13837
  • 27 تیر 1402 - 9:15
پاسداران انقلاب اسلامی در فروبردن خشم، بخشش و فداکاری سرآمد هستند
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیروهای سپاه در استان کردستان جان و مال خود را در راه حفظ امنیت مردم می‌دهند، گفت: معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت چهار ویژگی یک انسان و مدیر موفق است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هر آمدنی رفتنی دارد، اما مهم آن است که انسان با خدمات و کارنامه درخشان، مسئولیتش را تحویل دهد.

وی با بیان اینکه معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت چهار ویژگی یک انسان و مدیر موفق است، افزود:نیروهای سپاه در استان کردستان جان و مال خود را در راه حفظ امنیت مردم می‌دهند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه کار بدون اخلاص فایده‌ای ندارد، تصریح کرد: هر کسی سه خصلت اهل فرو بردن خشم، بخشش نسبت به شخص خطاکار و کسی که جانش و مالش را تقدیم کند، داشته باشد، فرد عقلانی رفتار است، ویژگی‌هایی که نیروهای سپاه در این بخش‌ها سرآمد هستند.

پورذهبی با تاکید بر اینکه انسان گوش، چشم و زبانش را کنترل و ادبش را رعایت کند، بیان کرد: انسان با چهار خصلت بخشش، تواضع، علم و امانت سرآمد می‌شود.

وی “شجاع، سخت‌کوش و هوشمند” را سه تعبیر رهبر معظم انقلاب از یک مدیر موفق عنوان کرد و ابراز داشت: بنده شهادت داده که در طول سه سال اخیر حضورم در استان، مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه کردستان به عنوان یک نیروی فرهنگی، جهادی، شجاع، سخت‌کوش، هوشمند، با عقلانیت و با ادب فعالیت کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: سردار گشتاسبی، فرمانده جدید سپاه کردستان نیز نیروی زحمتکش، پرتلاش، جهادی و خاکی هستند که سال‌های سال آن را شناخته و نعمتی برای استان محسوب می‌شود.

پورذهبی بیان کرد: کردستان با حضور نیروهای مستعد، جهادی و تحصیلکرده، یک استان شاخصی است و امیدواریم روند پیشرفت همواره رو به جلو باشد. یقینا موفقیت‌های بیشتری در انتظار سپاه استان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13837
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.