حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

ورزشکار اهل بلبان‌آباد، رکورد جدیدی در دو نیمه ماراتن ثبت کرد

  • کد خبر : 30007
  • 17 اسفند 1402 - 7:05
ورزشکار اهل بلبان‌آباد، رکورد جدیدی در دو نیمه ماراتن ثبت کرد
محمدی، ورزشکار و معلم تربیت بدنی بلبان‌آبادی‌، مسیر ۲۲ کیلومتری بلبان‌آباد تا دهگلان را دوید و توانست رکورد جدیدی در این زمینه بر جای بگذارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، برهان محمدی، ورزشکار و دونده ساکن بلبان‌آباد و معلم تربیت بدنی، مسیر ۲۲ کیلومتری بلبان‌آباد تا دهگلان، بصورت دو نیمه ماراتن و به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری را دوید، این دونده که دارای مدال‌های استانی و ملی است، هدف از این اقدامش را توسعه ورزش همگانی و ترویج پاسداری از منابع طبیعی و درختکاری در منطقه اعلام کرد.

برهان محمدی، این معلم و فرهنگی لیلاخی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، عنوان کرد: من در شهر بلبان‌آباد، دهگلان به دنیا آمدم و اکنون به عنوان دبیر تربیت بدنی در این شهر مشغول خدمت هستم، در قبل نیز چندین بار این مسیر را در زمان دو ساعت دویده‌ام، اما قصد دارم این زمان را کاهش دهم.

این ورزشکار بلبان‌آبادی توانست مسافت ۲۲ کیلومتری شهر بلبان‌آباد به دهگلان را در عرض یک ساعت و سی دقیقه بدود و رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کند.

محمدی این ورزشکار نام‌آور بیان کرد: سال‌ها برای این کار تمرین کردمو البته مسافت‌های بسیاری را در اقصی نقاط کشور دویده‌ام، اما این بار می‌خواهم این مسیر را در فاصله زمانی کوتاه‌تر طی کنم.

وی در ادامه از حرفه و شغلش گفت و بیان داشت: در حال حاضر به عنوان معلم تربیت بدنی در آموزش و پرورش خدمت می‌کنم و به کار و حرفه‌ام علاقه بسیاری دارم، هیچ وقت از آن خسته و دلسرد نخواهم شد.

محمدی با اشاره به مشکلات و مطالباتش که آنها را از مطالبات مردم نیز دانست و گفت: متأسفانه مسیری که انتخاب کرده‌ام، از امنیت جانی پایینی برخوردار است، مردم دهگلان و بلبان‌آباد سالهاست که در انتظار دو بانده شدن محور ارتباطی‌شان هستند، اما مسئولان هنوز نتوانسته‌اند برای حل این مشکل بزرگ، چاره‌ای بیاندیشند.

وی در ادامه اضافه کرد: هر روز شاهد کشته شدن تعدادی از همشهریان‌مان در این محور هستیم، تا کی، افراد بی‌گناه باید چوب بی‌تدبیری و بی مدیریتی برخی مسئولان را بخورند؟! از مسئولانی که ارتباط مستقیم و غیرمستقیمی با این مسئله دارند، خواهشمندم، برای حل این معظل بزرگ، به فکر راه چاره باشند و ساده از کنار آن نگذرند.

محمدی، با اشاره به وضعیت ورزش دومیدانی شهرستان در سطح استانی و ملی، بیان داشت: شهرستان دهگلان، استعدادهای بسیاری در زمینه‌های ورزشی از جمله دومیدانی را در سطوح‌های مختلف داراست، اما متأسفانه شهرستان فاقد پیست‌های ورزشی می‌باشد، کاری که من انجام دادم، از ریسک بسیار بالایی برخوردار است، البته عشق و علاقه‌ام به این رشته، باعث شد تا ریسک و خطرات آن را کمتر حس کنم.

این ورزشکار در ادامه بیان نمود: هدف من از این کار توسعه و ارزش قرار دادن به ورزش همگانی و همچنین ترویج پاسداری و صیانت از منابع طبیعی و آبخیزداری در منطقه است.

وی در پایان یادآور شد: شهرستان دهگلان از نظر زیرساخت‌های ورزشی در سطح بسیار پایینی قرار گرفته است، امیدواریم با همت مسئولان ورزشی، مشکلات و کمبودهای بخش ورزشی را مرتفع کنیم.

برهان محمدی ورزشکار و دونده مسیر ۲۲. کیلومتری در پایان با استقبال فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و سایر مسئولان ادارات سطح شهرستان دهگلان روبه‌رو و از وی تقدیر به عمل آمد‌.

انت۶ای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30007
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.