حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
فرمانده سپاه کردستان با امام جمعه سنندج دیدار کرد؛

 وحدت میان علمای تسنن و تشیع شاخصه ارزشمند جامعه اسلامی است

  • کد خبر : 15686
  • 01 شهریور 1402 - 9:14
 وحدت میان علمای تسنن و تشیع شاخصه ارزشمند جامعه اسلامی است
 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یکی از شاخصه‌های ارزشمند جامعه اسلامی وحدت میان علمای تسنن و تشیع است و برای حفظ این مهم می بایست بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار امان الله گشتاسپی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با حضور در دفتر ماموستا فایق رستمی از زحمات چندین ساله وی در جبهه دفاع از دین و ارزش‌های نظام و انقلاب تقدیر کرد.

وی افزود: اظهار کرد همراهی علمای اهل سنت کردستان در کنار روحانیون اهل تشیع باعث امنیت و پیشرفت این استان شده که این یکی از شاخصه های ارزشمند جامعه اسلامی است.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی خون‌بهای هزاران شهید مخلص، وارسته برجسته و پاک بود، شهدایی که در آن زمان پست، مقام و مادیات برایشان ارزشی نداشت بلکه خالصانه در راه خدا و انقلاب جان خود را فدا می‌کردند.

وی خطاب به ماموستا رستمی بیان داشت: برکت حضور، نفس گرم و معنوی جنابعالی به ما قدرت و توان می‌دهد که در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ ننمایم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه امروز مردم ایران با چنگ و دندان از اسلام حفاظت می‌کنند، افزود: در مقطعی در صدر اسلام، اسلام واقعی پیاده شده است اما از آن موقع تا امروز اسلام فراموش شده و فقط پوسته و نامی از آن ارائه شده است اما امروز به برکت نظام و انقلاب مغز و استخوان اسلام واقعی در ایران است.

سردار گشتاسپی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از ماموستا رستمی در راستای اتحاد و انسجام در بین مردم کردستان افزود: مساله وحدت میان شیعه و سنی از دستاوردهای اصلی و بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و ضروری است با تمام توان از این فرصت و نعمت بزرگ پاسداری کنیم، چرا که ما کشور واحد و دین واحد داریم ، ما گوش به فرمان علما و بزرگانی هستیم که دلسوزانه جامعه اسلامی را تشویق به وحدت و یکپارچگی می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15686
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.