حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
استاندار کردستان:

هیچ مدرسه خیرسازی در کردستان در لیست فروش و مولدسازی قرار نخواهیم داد

  • کد خبر : 6876
  • 02 اسفند 1401 - 12:20
هیچ مدرسه خیرسازی در کردستان در لیست فروش و مولدسازی قرار نخواهیم داد
استاندار کردستان گفت: در کردستان هیچ مجموعه خیر سازی را در لیست فروش و مولدسازی قرار نخواهیم داد و فقط استفاده فرهنگی از این اماکن خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سنندج اظهار کرد: در آستانه سالگرد تأسیس امور تربیتی در وزارت آموزش و پرورش هستیم و درود می فرستیم به روح شهیدان رجایی و باهنر که احیا کننده این مجموعه بودند.

وی افزود: این مجموعه باید پویاترین مجموعه ها در آموزش و پرورش باشد و در کردستان به صورت ویژه به آن نگریسته شود.

زارعی کوشا تصریح کرد: در حوزه امور تربیتی نیازمند برنامه هستیم و باید در این راستا برنامه های مؤثر اجرایی شود.

استاندار کردستان اظهار داشت: شهرداری هایی که طبق قانون عوارض را پرداخت کرده اند جای تقدیر دارد و دیگر شهرداری ها هم باید این مهم را اجرایی کنند.

زارعی کوشا افزود: ساز و کار دریافت سهم کارخانجات و صنایع نیز باید و ظرفیت هایی که برای تقویت منابع مالی آموزش و پرورش وجود دارد را احصا کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دیپلماسی مهارت مسئله بسیار مهمی است و نیازمند یک طراحی دقیق هستیم که باید از وارد شدن آسیب به این حوزه جلوگیری شود چرا که کلیات این مهم مورد تأیید است.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: استان کردستان و استان های مرزی کمتر از ظرفیت مجاورت با همسایگان بهره گرفته اند و اگر روی دیپلماسی با همسایگان متمرکز شویم بسیاری از مشکلات اقتصادی جبران می شود.

وی افزود: شورای هماهنگی روابط خارجی استان را تشکیل دادیم و کلیات این مهم را در شورای هماهنگی روابط خارجی استان مطرح می کنیم.

زارعی کوشا اظهار داشت: در دانشگاه کردستان تجربیات جذب دانشجویان اقلیم کردستان عراق را داریم و از این تجربه می شود برای جذب دانش آموزان خارجی در رشته های مهارتی استفاده کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: در کردستان هیچ مجموعه خیر سازی را در لیست فروش و مولدسازی قرار نخواهیم داد و فقط استفاده فرهنگی از این اماکن خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6876
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.