حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
فرماندار شهرستان بیجار:

هیات اجرایی انتخابات بیجار مشخص شدند

  • کد خبر : 18835
  • 19 مهر 1402 - 6:09
هیات اجرایی انتخابات بیجار مشخص شدند
فرماندار شهرستان بیجار گفت: مطابق ماده ۳۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به دعوت صورت گرفته از ۳۰ نفر معتمدین شهرستان انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات برگزار و هشت نفر با رای اعضا انتخاب شدند و نسبت به بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات اقدام خواهند کرد.

محمد حسین محبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: معتمدان هيات‌ههای اجرايی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شهرستان بيجار شامل هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل شامگاه سه‌شنبه انتخاب شدند.

وی با اشاره به فرمايش امام راحل و تاكيدات رهبر معظم انقلاب درخصوص توجه به معيار رأی مردم پرداخت و افزود: هيچكس حق ندارد نظرخود را بر نظر مردم برتری دهد و در روال انتخابات خارج از قانون حركت كند.

محبیان با اعلام اینکه هشت نفر عضو اصلی به ترتیب حسین پورقره خان، علیرضا حیدری، سید محسن جبارزاده، غلامرضا محمد میرزایی، فریدون صفرخانی، محمد جواد رضایی، حسن بشارت و اسدالله حاتم‌زاده است.

وی هدف مهم نظام را حضور حداكثری مردم در پای صندوق آرا دانست و اظهار کرد: علاوه بر وظيفه قانونی، وجه شرعی نيز برای هيات‌های اجرايی و نظارت حاكم است و نبايد اجازه بدهيم حتی احدی از عوامل اجرايی صندوق‌های اخذ آرا از حدود مذكور خارج شوند.

فرماندار بیجار در خصوص اسامی اعضای علی البدل هم گفت: ۵ نفر اعضای علی البدل به ترتیب، سارا ذوالفقاری، الهام قاسمی‌فر، فایق قلی‌زاده، حبیب‌الله عیوضی و زهرا قلیچ‌خانی است با رای مخفی و اکثریت نسبی از بین معتمدین انتخاب شدند.

وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی در تعامل و همدلی با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مقدمات اجرای انتخاباتی با حداکثر سلامت امنیت رقابت و مشارکت را در کمال بی‌طرفی و امانتداری فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18835
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.