حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مطرح کرد؛

هوشیاری و آگاهی مردم خط بطلانی بود بر تمام توطئه های دشمن

  • کد خبر : 4279
  • 08 دی 1401 - 12:05
هوشیاری و آگاهی مردم خط بطلانی بود بر تمام توطئه های دشمن
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هوشیاری و آگاهی مردم خط بطلان بر تمام توطئه های دشمن کشید و اتحاد امروز و هماهنگی مردم از دفاع از این انقلاب و مرزهای آن یک بار دیگر برگ برنده ای برای نظام جمهوری اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار کردتودی؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: ملت رشید ایران اسلامی در چهار دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده است که به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب، مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی با بصیرت انقلابی، تمام توطئه‌ها را ناکام ساخته‌اند.

وی افزود: کشور بزرگ و ملت بزرگ طبیعتاٌ دشمنان بزرگی خواهد داشت و ملت ایران تصمیمشان از همان روزهای اول انقلاب این بوده است که یک کشور مسلمان، مستقل و آزاد داشته باشند و در عین حال از تمام منافع خود در همه عرصه ها برای پیشرفت کشور مان دفاع کنیم.

سردار حسینی بیان داشت: استقلال ایران و عزت و بزرگی این ملت منافع غربی ها را به خطر انداخته است چرا که کشور های آزادی خواه به طبعیت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند و همین امر باعث شد تا دشمن تلاش کرد با ایجاد جنگ تحمیلی، کودتا، تحریم ها جلو پیشرفت کشور را بگیرند اما موفق نشدند و شکست خوردند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن در فتنه ۸۸با متوسل شدن به ایجاد نا آرامی، اغتشاش ،فتنه و برجسته کردن افرادی که وابسته به آنها بود استقلال و امنیت مردم را نشانه گرفت اما هر جا ملت و مردم حضور پیدا کردند دشمن شکست خورد.

سردار حسینی با بیان این مطلب که پیروزی انقلاب اسلامی با اراده الهی تحقق یافت و روز به روز بر پیشرفت آن افزوده می‌شود، تصریح ‌کرد: بار دیگر بعد از فتنه سال ۸۸ به اراده الهی مردم بصیرت یافته و همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: در فتنه اخیر هم مردم همانند سال ۸۸ خود جوش به خیابان ها آمدند و هیچ گونه حمایت از اغتشاشگران نکردند و به آنها ثابت کردند برای همیشه پای انقلاب و آرمان های انقلاب خواهند ماند.

وی اظهار داشت: هوشیاری و آگاهی مردم خط بطلان بر تمام توطئه های دشمن کشید و اتحاد امروز و هماهنگی مردم از دفاع از این انقلاب و مرزهای آن یک بار دیگر برگ برنده ای برای نظام جمهوری اسلامی شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه نهم دی روز بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: مردم ایران در این روز نشان دادند دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

وی ادامه داد: ۹ دی‌ماه و حماسه عظیم و فراموش نشدنی ملت ایران به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، حماسه‌ای که دست قدرت الهی به یاری ملت ایران آمد و بساط فتنه و فتنه‌گران را برچید.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4279
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.