حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

همه امکانات برای تردد زائران اربعین از مرز باشماق فراهم است

  • کد خبر : 15607
  • 30 مرداد 1402 - 21:05
همه امکانات برای تردد زائران اربعین از مرز باشماق فراهم است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همه امکانات برای تردد زائران اربعین از مرز باشماق و پذیرایی از آنان فراهم است.

سردار امان الله گشتاسبی عصر امروز در حاشیه بازدید از مرز باشماق در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: اعزام زائرین از مرز باشماق مریوان کار بسیار ارزشمندی است که دو سال پیاپی در حال بارگذاری است.

وی گفت: امروز همه مسولین در  کشور بر این باورند که شهرستان مریوان و مرز باشماق هم پتانسیل و هم توانایی این را دارد که زوار از سراسر کشور در آن برای پیاده روی اربعین تردد داشته باشند و این عنایت ویژه برای این استان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان داشت: کار و تلاش در راستای اعزام زوار از این مرز کاری است که از جان و دل بر می آید چرا که هر آنچه را که امروز شاهد آن بودیم همه نشان بر علاقمندی است که توسط مردم این شهرستان در حال انجام است که این خود جای تبریک و خدا قوت دارد.

سردار گشتاسبی در ادامه افزود: استفاده از مرز باشماق نه تنها اثرگذاری خوب در جامعه بلکه اثرگذاری جهانی نیز داشت چرا که موقعیت مرز باشماق به طوری است که اکثریت مردم این شهرستان اهل سنت هستند که همه با عشق و علاقه در حال خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر با اشاره به امنیتی که در استان و شهرستان مریوان حاکم است افزود: امروز شاهد بر این امر هستیم که همه مردم این استان با رغبت و علاقمندی پذیرای زوار امام حسین (ع) در سراسر کشور هستند.

سردار گشتاسبی افزود: موکب های ترتیب داده شده برای خدمت رسانی به زوار طبق بازدید به عمل آمده  بسیار عالی پیش می رود و این نشان از سلیقه،مدیریت و همکاری خوبی است که در بین مسئولین استانی در حال انجام است.

وی گفت: حسن اقدامات ما در مرز باشماق این است که همه مهمانان و زوار امام حسین در پیاده روی اربعین به سلامت از این مرز عبور کنند که این امر همکاری مسوولین و مردم را می طلبد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه امروز دشمن به شکل های مختلفی در صدد دشمنی کردن با این ملت است افزود: باید همه مسئولین این روزها تمام تلاش خود را به کار گیرند تا به بهترین شکل ممکن و با امنیت کامل زوار را تا رسیدن به مقصد همراهی کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان بیان داشت: به برکت زوار امام حسین استان کردستان و شهرستان مریوان رونق خاصی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15607
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.