حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد

  • کد خبر : 13886
  • 27 تیر 1402 - 21:05
همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد
همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه ماه محرم‌الحرام و‌با حضور مبلغین استان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه ماه محرم‌الحرام و‌با حضور مبلغین استان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد

حجت‌الاسلام محمد جنتی دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی در این همایش اظهار کرد: امروز دشمنان بدنبال تسخیر فکر عموم جامعه و مدیریت آن هستند اما متاسفانه مردم و‌مسئولان ما نسبت به این مسئله غافل هستند.

وی افزود: باید در قالب جهاد تبیین طلبه تربیت کنیم و اگر به فرمان رهبر انقلاب توجه نکنیم که می‌فرماید مهمترین مسئله جنگ روایت‌هاست، به نتیجه لازم نخواهیم رسید.

حجت‌الاسلام جنتی با تاکید بر مردمی شدن تبلیغ اعلام کرد: بازوی مردمی و بازوی رسانه‌ای برای ایفای نقش در جامعه موثر است و مبلغین باید از ان دو بازو بهره ببرند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: دامنه فعالیت‌های امام محله و یا مبلغ مسجد باید تمام محله را پوشش دهد و همه از آن بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن متزلزل کردن مردم که عامل اصلی حفظ نظام هستند را نشانه رفته است، اعلام کرد: دشمن با فشار اقتصادی و لجن پراکنی برای اجرای توطئه خود تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام جنتی تقویت همبستگی اجتماعی را نیازمند استفاده از ظرفیت هیئات، مساجد دانست و اضافه کرد: همبستگی، وحدت و پیوستگی اجتماعی راه حل رفع مشکلات است.

محتوا، کیفیت محتوا و‌ مطالعه باید مدنظر مبلغین باشد

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم با اشاره به اینکه دستگاه امام حسین‌(ع) با هیچ چیز عوض نمی‌شود، اظهار کرد: باید نگاه مخلصانه به اهل بیت داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم مطالعه مبلغین در خصوص امام حسین(ع) افزود: باید مبلغین نام‌ها، مضامین، خطبه‌ها و روایات در مورد امام حسین(ع) را مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: محتوا، کیفیت محتوا و‌ مطالعه باید مدنظر مبلغین باشد و مخاطبین چه در سطح شهر و روستاها نباید دست کم گرفته شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13886
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.