حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
استاندار کُردستان:

هفته بصیرت فرصتی برای تبیین و بیان ناگفته‌ها/سردار سلیمانی یکی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 4069
  • 04 دی 1401 - 7:43
هفته بصیرت فرصتی برای تبیین و بیان ناگفته‌ها/سردار سلیمانی یکی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است
استاندار کردستان گفت: هفته بصیرت و دهه اول دیماه فرصتی مناسب برای تبیین واقعیات و بیان ناگفته‌های انقلاب اسلامی برای نسل نو است.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم هفته بصیرت و دهه مقاومت ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) آن بانوی بزرگوار را شخصیتی بی نظیر در همه ابعاد دینی، سیاسی و اجتماعی نام برد و گفت:باید تلاش کنیم زندگی ایشان را سرمشق قرار داده و هم زمان مراقبت کنیم که بزرگداشت شهادت ایشان دستمایه توطئه وحدت شکنان و تفرقه افکنان قرار نگیرد.

وی هفته بصیرت را یکی از مناسبت‌های بسیار مهم انقلاب و فرصتی برای بیان و تبیین واقعیات عنوان کرد و افزود:بعد از فتنه و اغتشاشات سال ۸۸ مردم آگاه ایران به میدان آمدند و بساط فتنه را جمع کردند.

زارعی کوشا با بیان اينکه بعد از گذشت ۱۳ سال از وقایع سال ۸۸ هنوز کشور با تبعات مختلف سیاسی و اقتصادی آن دوران دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد:بعد از سال ۸۸ کشور با تحریم‌های شدید اقتصادی روبرو شد و بسیاری از دستاورد های حضور بی نظیر مردم در انتخابات زیر سایه ی فتنه قرارگیرد، بر همین اساس ضروری است ابعاد مختلف آن رویدادها به درستی برای جامعه و نسل جوان بیان شود.

استاندار کردستان  اضافه کرد:در جریان اغتشاشات اخیر نیز  به دلیل عدم تبیین درست مسائل،کشور با مشکلاتی مواجه شد و همین مسئله نیاز به  گفتگو و پاسخگویی به شبهات را دوچندان کرده است.

زارعی کوشا با بیان اينکه متاسفانه بسیاری از موضوعات در کشور مطرح و ریشه یابی نمی‌شود، گفت:وقتی ما خود نسبت به طرح موضوعات و بیان آنها کوتاهی می‌کنیم دشمن به دلخواه خود و با بهره‌گیری از ابزار رسانه  آن را مطرح خواهد کرد.

وی در ادامه به برنامه‌های مربوط با هفته بصیرت و دهه مقاومت نیز اشاره کرد و گفت:باید به صورت هدفمند بر روی برنامه‌ها متمرکز و از همه امکانات در راستای اثرگذاری برنامه‌ها استفاده کنیم و در کنار چند برنامه بزرگ از حضور در جمع های کوچک و اثرگذار  نیز نباید غافل شویم‌.

استاندار کردستان  همچنین به سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز گریزی زد و گفت:سردار سلیمانی یکی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است که محبوبیت وی فراتر از مرزها و جغرافیای ایران و منطقه است ، اما هنوز آنچنان که شایسته است به آن پرداخته نشده است.

وی ادامه داد: برای معرفی جایگاه و عظمت سردار سلیمانی نیازمند بهره‌گیری از زبان هنر هستیم تا بتوانیم آن شخصیت را به درستی معرفی کنیم.

زارعی کوشا در پایان تصریح کرد:برنامه‌های ادارات ،سازمانها و دستگاه‌ها در رابطه با هفته بصیرت ارزیابی شود تا مشخص شود چه اداراتی وظیفه خود را به درستی و با تاثیرگذاری بیشتر انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4069
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.