حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

هفتم تیر یادآور حرکت‌های کوردلانه منافقین در مبارزه با انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 12886
  • 07 تیر 1402 - 7:47
هفتم تیر یادآور حرکت‌های کوردلانه منافقین در مبارزه با انقلاب اسلامی است
رئیس حزب همت استان کردستان گفت: حادثه غمناک هفتم تیرماه و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران این شهید مظلوم، یادآور حرکت‌های کوردلانه و ناجوانمردانه منافقین در مبارزه با انقلاب و ملت است که هیچگاه به نتیجه نرسید.

صبح امروز فرزاد مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی، اظهار داشت: برحسب شواهد موجود، دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل از ۷ تیرماه با پی بردن به مراتب تدبیر، کاردانی و مدیریت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی به این نتیجه رسیده بودند که با وجود وی، طراحی‌ها و اقدامات آنان خنثی خواهد شد. از این روی، جریان سنگین ترور شخصیت وی را کلید زدند.

وی افزود: شهید بهشتی همزمان با دبیرکلی حزب جمهوری اسلامی به فرمان امام در رأس قوه قضائیه قرار گرفته و از نفوذ و جایگاه فراوانی برخوردار شده بودند، بنی‌صدر می‌دانست در برابر شخصیت مقتدر، مدیر، مدبر و کارآمد شهید بهشتی جلوه‌ای ندارد، اما از آنجا که آدم متکبر و ضعیف‌النفسی بود، علیه ایشان شروع به سمپاشی کرد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: اگر اراده و خواست الهی در میان باشد حتی برگی از درخت نمی‌افتد و این بار در ششمین روز از نخستین ماه تابستان سال ۶۰ و در اوج حملات مسلحانه منافقان با سلاح‌های گرم، امام خامنه‌ای با تیر منافقان از شر کینه اصلی آنها رهایی یافت چراکه اراده خداوند این بود تا تیر منافقان سپر بلای رهبری شجاع ایران اسلامی در سال‌های بعد باشد.

مرادی گفت: شاید اگر مقام معظم رهبری آن روز در مسجد ابوذر تهران توسط حمله منافقان که با بمبی در دستگاه ضبط صوت جاسازی شده بود انجام شد، مجروح نمی‌شدند؛ این کشتی نظام اسلامی در طوفان‌ها و فتنه‌ها سر سلامت به در نمی‌برد.

رئیس حزب همت کردستان اظهار داشت: اقدامات آشکار اتخاذ شده توسط دولت آمریکا در حمایت و پشتیبانی از منافقین، حداقل در دو دهه اخیر، روشن می سازد که واشنگتن در سطح رسمی از منافقین پشتیبانی کرده است.

وی افزود: اعلام رسمی پشتیبانی و حمایت از این گروه پس از اشغال عراق در سال ۱۳۸۳، خارج کردن این گروه از فهرست گروه های تروریستی در سال ۱۳۹۱ و موافقت با تأسیس دفتر پوششی این گروهک، موسوم به شورای مقاومت در واشنگتن در سال ۱۳۹۲ بخشی از حمایت های رسمی دولت آمریکا از این گروه تروریستی است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12886
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.