حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

هزینه کرد ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای نیازمندان کردستانی

  • کد خبر : 26585
  • 20 دی 1402 - 9:47
هزینه کرد ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای نیازمندان کردستانی
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از هزینه کرد ۱۶۰۰ میلیاردتومان برای نیازمندان و مددجویان کردستانی در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، رضا طوسی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۵۹۳ میلیارد تومان کمک معیشت به ۷۰ هزار خانوار تحت حمایت پرداخت شده، عنوان کرد: طی امسال ۳۱ میلیارد تومان نیز برای خدمات درمانی و بیمه های اجتماعی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: پرداخت ۵۹ میلیارد تومان وام ضروری قرض الحسنه به تعداد ۲۹۰۰ مورد ، ۶۹ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن به تعداد ۱۵۰۰ مورد ، پرداخت چهار میلیارد تومان اجاره مسکن به ۹ هزار مددجو از دیگر خدمات این نهاد در ۹ ماهه امسال به مددجویان بوده است.

طوسی ادامه داد: هزینه کرد ۴۲ میلیارد تومان برای کمک به ازدواج هزار و ۳۵۱ مددجو و پرداخت ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به تامین ۱۷۰۰ مورد لوازم ضروری زندگی جزو خدمات کمیته امداد استان کردستان طی امسال بوده است.

وی گفت: پرداخت ۴۸۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ ۴۹۰ میلیارد تومان، کاریابی برای ۱۵۸ مددجو از طریق کارگاه ها و صاحبان مشاغل و آموزش فنی و شغلی ۱۴۰۰ مددجو از دیگر خدمات کمیته امداد کردستان در سال جاری بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: هزینه کرد ۴۶ میلیارد تومان برای خرید، ساخت و تعمیرات ۱۸۰۰ واحد مسکن مددجویی و پرداخت ۱۱ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت از دیگر خدمات ۹ ماهه امسال بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۱۰ میلیارد تومان نیز از طریق خیران به نیازمندان اهدا شده، افزود: معافیت سربازی ۱۱۲ مددجو، تامین انشعابات رایگان برای ساخت مسکن مددجویان، اهدای بسته های غذایی، توزیع غذای گرم، خدمات آموزشی و فرهنگی از دیگر خدمات این نهاد طی امسال بوده است.

طوسی با بیان اینکه جمع کل اعتبارات هزینه شده امسال این نهاد برای نیازمندان کردستانی ۱۶۰۰ میلیارد تومان بود، تصریح کرد: این خدمات تنها بخشی از خدمات این نهاد در سال جاری بوده که درقالب کمک بلاعوض، تسهیلات و کمک خیرین برای نیازمندان و مددجویان این استان هزینه شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26585
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.