حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
استاندار کردستان:

هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین در کردستان صاحب حامی شدند

  • کد خبر : 32060
  • 19 فروردین 1403 - 9:10
هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین در کردستان صاحب حامی شدند
 هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب تفاهم‌نامه‌ای میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و موقوفه ماه‌رخسار خانم معتمد وزیری صاحب حامی شدند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، استاندار کردستان شنبه‌شب در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه و همچنین افطاری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان در سنندج اظهار کرد: بشر در طول تاریخ به دنبال دستیابی به کیمیایی بوده که جاودانگی برای انسان به ارمغان آورد و به نظر بنده، این عنصر کار خیر است.

 اسماعیل زارعی کوشا افزود: امروز حدود هزار کودک بی‌سرپرست به نیت خیر چندین سال پیش بانویی که سال‌هاست از این دنیا رفته‌اند، صاحب حامی و سرپرست می‌شوند که این خود عنصر جاودانگی این بانوی نیک‌اندیش است.

 وی با بیان اینکه خیرین همواره به دنبال انجام کار خیر و کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت جامعه هستند، گفت: ما نیز به‌عنوان مسئول به مجموعه موقوفه معتمد وزیری کمک می‌کنیم که بیشتر خدمت کنند.

 مدیرکل کمیته امداد کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در ماه رمضان این نهاد چند کار را در راستای ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین برای تأمین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان در دستور کار قرار داده است که از جمله آنها می‌توان به دیدار با خانواده تحت پوشش در قالب طرح مفتاح الجنه، طرح اطعام و افطاری نیازمندان و حامی یابی برای ایتام تحت پوشش اشاره کرد.

 رضا طوسی افزود: در این مراسم نیز با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان این نهاد و تولیت موقوفه ماه‌رخسار خانم معتمد وزیری هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش صاحب حامی می‌شوند.

 وی ابراز امیدواری کرد، این اقدام، زمینه‌ای برای ورود هرچه بیشتر خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین و تقبل سرپرستی آنان باشد.

 مدیر موقوفه ماه‌رخسار خانم معتمد وزیری نیز گزارشی از اقدامات این موقوفه طی ۲ سال گذشته ارائه داد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32060
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.