حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
امام جمعه اهل سنت بیجار:

هراس دشمنان قسم خورده ملت مسلمان از شهید سلیمانی بیشتر شده است

  • کد خبر : 26232
  • 13 دی 1402 - 19:59
هراس دشمنان قسم خورده ملت مسلمان از شهید سلیمانی بیشتر شده است
امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: خیزش عمومی که در سراسر جهان علیه صهیونیسم برخواسته است، به برکت جانفشانی سردار دلها است که امروز در گلزار شهدای کرمان عقده‌گشایی شد.

ماموستا جمال جعفری شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ضمن تسلیت به ملت ایران اسلامی و خانواده شهدای امروز حادثه تروریستی کرمان، اظهارداشت: امروز به وضوح می‌بینیم که ملت‌های مظلوم جهان، با دستی که توسط سردار سلیمانی به توکل و ممد الهی وصل شده است، چگونه نفس ابر قدرت‌های پوشالی آمریکا و مرذور وحشی و کودک‌کش صهیونیست تنگ کرده است.

وی با محکومیت این اقدام تروریستی و خبیث شبکه موساد صهیونیست آمریکایی، ادامه‌داد: مکتب تراز اول شهید سلیمانی، هراسی بزرگ در جان شیطانی استکبارجهانی به راه انداخته است، خیزش عمومی دنیا در برابر صهیونیسم نقش موثر سردار دلها درعملیاتی کردن ایده های حضرت امام(ره) است.

ماموستا جعفری افزود: حاج قاسم سلیمانی اعتبار جهانی است چون منویات حضرت امام(ره) را اجرایی کرده و جهانیان فهمیدند راه حاج قاسم راه حق است، هیچ کشوری در روی زمین معنای استقلال آزادی جمهوری اسلامی را نچشیده بود این شعاردر حماسه هشت سال دفاع مقدس از معجزات انقلاب اسلامی وتفکرات الهی حضرت امام ره تجلی پیدا کرد.

وی بیان‌کرد: انسان‌های آزاده جهان و جامعه مسلمان خواستار مجازات مسببین این حادثه تروریستی صهیونیستی است و حضور همین لحظه مردم در مزار شهید سلیمانی باتوجه به گذشت چند ساعتی حادثه خونین، نشان از آن دارد که هزاران جان تقدیم راه مقدس اسلامی خواهیم کرد و لحظه‌ایی از این ریسمان اللهی‌ غافل نخواهیم شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26232
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.