حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

آیین زنگ انقلاب در سنندج نواخته شد+ عکس

  • کد خبر : 27678
  • 11 بهمن 1402 - 10:07
آیین زنگ انقلاب در سنندج نواخته شد+ عکس
راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه، و همزمان با مدارس سراسر کشور، مراسم نمادین زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شهید نامدار مرادی سنندج به ‌صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، همزمان با ۱۲ بهمن؛ سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، مراسم نمادین زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شهید نامدار مرادی سنندج با حضور مسئولین در تمام مدارس شهری و روستایی استان کردستان به ‌صدا درآمد.

انقلاب اسلامی، انقلاب معنویت بود

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: کار اصلی دانش‌آموزان در مدارس تحصیل و فراگیری علم است چرا که در طول این ۴۴ سال به فناوری‌های هسته‌ای، موشکی و فضایی توسط دانشمندان دست یافتیم لذا راه خدمت به این مملکت نظام و تحصیل است.

وی گفت: انقلاب ما انفجار نور بود یعنی ایجاد معنویت، درس معنویت، اهل عبادت بودن، اهل خودسازی و هرکس در این انقلاب اهل خودسازی نبود موفق نبود.

وی افزود: حب وطن یکی از اصل‌های اساسی است که باید همه ما آن را سرلوحه کارهاای خود قرار دهیم چرا که حب این انقلاب جزء اصل‌های اساسی است که باید دوستدار کشور باشیم و در دام خائنین و دشمنان نیفتیم.

استاندار کردستان نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک چهل و پنجمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: در دنیا انقلاب اسلامی ما تفاوت بزرگی با دیگر انقلاب‌‌ها دارد و این تفاوت به بعد فرهنگی انقلاب می‌گردد.

زارعی کوشا افزود: مردم ما از یک فضای فرهنگی که با اعتقادات آن ها همخوانی نداشت رنج می بردند و تصمیم گرفتند رژیم وابسته شاه را کنار بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل را یک شخصیت کم نظیر در طول تاریخ دانست و گفت: آنگونه که باید در معرفی و شناخت این شخصیت بی‌نظیر کار نکرده‌ایم.

زارعی کوشا گفت: امروز دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را به میدان آورده‌اند تا ما را از اصل خود دور سازد و در این راستا سعی دارد معرفی وارونه‌ای از امام امت داشته باشد.

مردمی بودن، ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است

هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز گلبانگ انقلاب اسلامی در تمام مدارس استان طنین‌انداز و جشن‌های ملی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در واحدهای اداری و آموزشی استان آغاز شد.

وی گفت: مردمی بودن، ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است لذا وظیفه داریم با تمام توان، فعالانه با شعار (آینده روشن و همه با هم یک صدا ایران قوی، مدرسه قوی) در تمام برنامه‌ها حضور بیابیم و تلاش کنیم مشارکت حداکثری را در انتخابات پیش‌رو فراهم آوریم.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که همزمان با سراسر کشور زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آوریم. دانش‌آموزان نیز با شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسراییل، در طلوع آزادی جای شهدا خالی، سلام بر خمینی(ره) درود بر شهیدان و اجرای سرودهای انقلابی سال‌های اول انقلاب بار دیگر با شهیدان گلگون کفن وطن و آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27678
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.