حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

نمایش «عروسی داریم و عروسی» در مجتمع فجر سنندج اجرای عمومی می‌شود

  • کد خبر : 12534
  • 30 خرداد 1402 - 13:24
نمایش «عروسی داریم و عروسی» در مجتمع فجر سنندج اجرای عمومی می‌شود
نمایش «عروسی داریم و عروسی» نوشته دکتر قطب الدین صادقی به کارگردانی افشین خدری به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی وهنری فجر سنندج اجرای عمومی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، افشین خدری، کارگردان این نمایش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: نمایش “عروسی داریم و عروسی”، نوشته قطب‌الدین صادقی برگرفته از حوادث دوران‌های مختلف تاریخ و فرهنگ سرزمین ما است.

خدری افزود: حوادث این نمایش به گونه است که می توان آن ها را برگرفته از اسطوره، حماسه، تاریخ و وقایع دوران معاصر دانست، هر چند به رغم تفاوت های ظاهری در برهه و رویداد، همه آنها در یک امر مشترک هستند و آن هولناک بودن سرنوشت، تنهایی و مرگ انسان های بزرگ و دارای اصول است.

وی ادامه داد: استفاده از مفاهیمی همچون اخلاق، علم، هنر، شادی، مهر و دوستی به گونه ای وحشتناک واژگون شده است، شخصیت ها در پی انتفاع شخصی هستند و هیچ اهمیتی به دیگری نمی دهند.

به گفته وی نمایش از جایی آغاز می شود که سخنران مشغول موعظه اخلاق است، اخلاقی که بسیاری از کاراکترهای نمایش یا با آن آشنایی ندارند و یا در پی انکار آن هستند.

هستی مرادیانی، کیمیا نیچی، دنیا کرم ویسه، سیده مهسا قریشی، الناز گویلی، سیده ویانا حسینی، کیانا قبادی، سوگند اصلانی، آیدا دیوانی، شکیلا پاینده، ستران صلواتی، کیمیا رادمهر، پرستو رستم پور، زریان رستم پور، نارین کاظمی، روناک زینت زاده و طناز نجمه الدینی تعدادی از بازیگران این نمایش هستند.

نمایش “عروسی داریم و عروسی” از ۲۸ خرداد آغاز شده و تا ۶ تیر جاری در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج هر روز راس ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه می رود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12534
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.