حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
به مدت دو روز؛

نمایشگاه عرضه محصولات حجاب و عفاف در سنندج دایر شد

  • کد خبر : 19845
  • 30 مهر 1402 - 11:44
نمایشگاه عرضه محصولات حجاب و عفاف در سنندج دایر شد
در راستای حمایت از تولیدات اقتصاد مقاومتی و محصولات خرد خانگی و همچنین در راستای ترویج عفاف و حجاب در جامعه صبح امروز نمایشگاه عرضه محصولات عفاف و حجاب در سنندج دایر شد.

سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدات اقتصاد مقاومتی و محصولات خرد خانگی و همچنین در راستای ترویج عفاف و حجاب در جامعه،  صبح امروز نمایشگاه  عرضه محصولات عفاف و حجاب برای بانوان کردستانی برگزار شد.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه ترویج عفاف و حجاب و تولیدات محصولات مقاومتی است که توسط سپاه و بسیج برای این کار پیگیری شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه ترویج و کمک به فرهنگ عفاف وحجاب وحمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان یکی از اصلی‌ترین وظایف سپاه و بسیج و بنیاد تعاون است افزود: در این راستا شرکتی به نام شرکت یاس نوین پارسه راه‌اندازی شده است که رسالت آن حمایت از تولیدکنندگان است.

شعبانی افزود: این روزها در بازار عرضه پوشاک عفاف و حجاب کمتر دیده می‌شود و پوشاک تولید شده متاسفانه زیبنده جامعه اسلامی و همسو با فرهنگ ما در جامعه نیست بنابراین در این نمایشگاه محصولات در این حوزه عرضه شده که امیدواریم مورد توجه خانواده ها خصوصا بانوان ما قرار گیرد.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه بیت‌المقدس در ادامه گفت: این نمایشگاه به مدت دو روز در سطح شهرستان سنندج برگزار می‌شود که تخفیفات آن تا ۷۰ درصد خواهد بود.

در ادامه حجت‌السلام عبدالملکی مدیرحوزه علمیه خواهران استان کردستان عنوان داشت: یکی از مظاهر اسلامیت جوامع مسلمان، حجاب و پوشش زنان است که به عنوان سمبل و نمادی از آموزه‌های اسلامی و تکلیفی برای مسلمانان و به ویژه زنان است به همین خاطر حجاب وعفاف ازمباحثی مهم در دین اسلام بوده وهست.

وی افزود: در راستای بحث حمایت از کالای ایرانی و مسئله ترویج عفاف وحجاب، این رویداد به مدت دو روز در حال برگزاری است که جا دارد از مسئولین برگزاری این رویداد تقدیر به عمل آورد.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان کردستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولیدات داخلی بیان داشت: حمایت از تولیدات خرد در این نمایشگاه مورد توجه بوده است.

عبدالملکی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه امروزه دشمن ما دشمنی خود را با تکیه بر مسئله زن و خانواده نشانه رفته است حمایت از حجاب و عفاف در جامعه مسئولیت خطیری است که بر عهده همه اقشار جامعه است.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان کردستان خاطر نشان کرد: بنیاد عفاف و حجاب به عنوان یک نهاد مردمی ماموریت دارد تا گسترش و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب را محقق سازد لذا با بهره‌گیری از برگزاری اینچنین رویداد‌هایی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19845
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.