حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
یادداشت؛

نقش‌آفرینی بانوان ایرانی یکی از عوامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن 

  • کد خبر : 24410
  • 29 آبان 1402 - 12:52
نقش‌آفرینی بانوان ایرانی یکی از عوامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن 
نقش‌آفرینی بانوان ایرانی یکی از عوامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن در اغتشاشات سال گذشته بود که یکبار دیگر معاندین و کسانی که به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی بیجار در تازه‌ترین یادداشت خود به تحلیل چرایی شکست جنگ ترکیبی دشمنان پرداخت و با اشاره به ابعاد توطئه دشمنان بر نقش‌آفرینی بانوان در خنثی‌سازی این توطئه‌ها تاکید نمود.

جمال‌الدین مرادپور در این یادداشت اینچنین نوشت:

نقش‌آفرینی بانوان ایرانی یکی از عوامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن

زنان و دختران عفیف ایران اسلامی با نقش‌آفرینی خود در جنگ ترکیبی آمریکایی و اسرائیلی سال‌ گذشته، فتنه دشمن را به شکست کشاندند.

دشمن تصور می‌کرد، سال ۱۴۰۱ سال پایان جمهوری اسلامی ایران است در حالی که از خرداد ۱۳۴۲ تا به امروز، بانوان ایرانی فرزندان رشید خود را برای دفاع از حریم وطن و ولایت راهی مبارزه با دشمنان کرده‌اند و این حکایت از وفاداری به ایران، اسلام و وطن‌پرستی است.

بله، تاریخ ایران مملو از این صحنه‌ها است و در دورانی که انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست، تمام دنیا قد علم کرد تا انقلاب نوپای اسلام پیروز نشود، اما ملت ایران در سال ۱۳۵۷ با همه دشمنی‌ها و تقدیم هزاران شهید، موفق به تشکیل حکومت اسلامی شد.

در واقع باید گفت در هیچ کجای حهان ملتی مظوم‌تر از ملت ایران نیست و این حجم از دشمنی‌ها علیه ملت ما بی‌سابقه است و همواره پیچیده‌ترین عملیات‌ها، باهوش‌ترین ذهن‌ها و چیره دست‌ترین دست‌ها مشغولند تا فضای داخلی ایران اسلامی را بر هم بریزند و زمینه پیروزی خود را بر شکست انقلاب اسلامی ایران برسانند.

بله، ما ملتی مظلوم هستیم، اما مقتدریم و سال گذشته در چنین روزی کشور آبستن حوادث بزرگی بود و دشمن به همه چیز فکر کرده بود و آنان تصور می‌کردند با عوامل داخلی خود که در برخی خیابان‌ها و فضای مجازی فعال هستند، با چند میلیون زن مسلمان در ایران مواجه شده و همه پیاده نظام آن‌ها هستند و می‌توانند انقلاب زنانه برپا کنند و به دست زنان جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.

اما این بانوان ایرانی بودند که به عنوان یکی از عوامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن ظاهر شدند و زنان اصیل ایرانی و با ایمان که هرگز با فتنه دشمنان همراه نشدند، وقتی غبارها کنار رفت، غبار فتنه خوابید و واقعیت‌ها روشن شد، همان عده قلیل خودشان کنار کشیدند و خیابان‌ها خلوت شد و اینچنین شد که یکی از عوامل اصلی پیروزی جنگ ترکیبی، زنان و دختران عفیف بودند.

باید گفت از پس مظلومیت‌های بزرگ، ملتی مقتدر سر برآورد و امروز در هیچ کجای دنیا پرونده‌ای بدون اذن و نظر ایران سرانجامش مشخص نمی‌شود.

و امروز به کوری چشم دشمنان ما به جایی رسیده‌ایم که با افتخار اعلام می‌کنیم  هر گروه، جمعیت و جریانی علیه اسرائیل کار کند، از او حمایت می‌کنیم و دیدیم که رژیم صهیونیستی شکست ترمیم‌ناپذیری خورد و چنانچه به جای پذیرفتن شروط جبهه مقاومت، حماقت کند و به شرارت ادامه دهد به یکباره نابود خواهد شد.

سال گذشته کسانی‌که از اقتدار نظام نگران بودند، فتنه بزرگی را طراحی کردند اما هم‌اکنون همان افراد در جای‌جای جهان احساس ناامنی دارند و نمی‌توانند در آرامش و آسایش زندگی کنند.

در واقع کسانی که به دنبال برهم زدن امنیت مردم ما بودند امروز امنیت خود را در تزلزل و نابودی می‌بینند و این نشان‌دهنده اقتدار ایران اسلامی است که دشمن را سردرگم و در تمامی توطئه‌های خود ناکام گذاشته است به گونه‌ای که موشک‌های مقاومت در قلب تل‌آویو فرود می‌آیند و دشمن در مقابله با آنها ناتوان شده است.

انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل رقم خورد و امروز نیز به دست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سراسر جهان دارای اقتداری مثال‌زدنی است و تفکر این انقلاب در میان تمامی آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده است و همانگونه که می‌بینیم نظام مقدس جمهوری اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و از آسیای مرکزی تا آفریقا و اروپا و آمریکا کشیده شده است که این نشان دهنده معجزه این انقلاب و الهی و قرآنی بودن آن است که حاکمیت مسلمانان را در جهان رقم خواهد زد و دست استکبار جهانی را از سر بشریت کوتاه خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24410
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.