حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
فرماندار سنندج:

نسل جوان امروز به معرفی الگو‌هایی از جنس شهید فهمیده نیاز دارد

  • کد خبر : 20518
  • 09 آبان 1402 - 9:01
نسل جوان امروز به معرفی الگو‌هایی از جنس شهید فهمیده نیاز دارد
فرماندار سنندج با تاکید بر اینکه نسل جوان امروز به معرفی الگو‌هایی از جنس شهید فهمیده نیاز دارد، گفت: یوم‌الله 13 آبان یادآور حوادثی با تاثیرات و پیامدهای عمیق و بسیار گسترده در معادلات سیاسی کشورمان است.

حسن عسکری فرماندار سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز ۱۳ آبان و حضور در راهپیمایی، اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی ظلم ستیزی، نفی سلطه و حمایت از مظلومان دنیا است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، خاطرنشان کرد: امسال هم با توجه به جنایات آشکار رژیم صهیونسیتی با حمایت آمریکا و استکبار جهانی در فلسیطین و شهید کردن زنان و کودکان بی‌دفاع، لازم است همه اقشار مردم به ویژه جوانان در راهپیمائی روز ۱۳ آبان که روز استکبارستیزی است حضوری پررنگ داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان امروز به معرفی الگو‌هایی از جنس شهید فهمیده نیاز دارد افزود: دستگاه تعلیم و تربیت این شهید بزرگوار و ٣٠ هزار شهید دانش آموز را به عنوان الگوی جوانان در طرح‌های تربیتی معرفی کنند.

فرماندار سنندج به حوادث مهمی که در روز ۱۳ آبان رقم خورده است، تاکید کرد:  یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادثی با تاثیرات و پیامدهای عمیق و بسیار گسترده در معادلات سیاسی کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده‌اند افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی خون پاک نوجوانان زیادی در ایران اسلامی به ناحق ریخته شد و فدای انقلاب اسلامی شد.

عسکری با اشاره به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های چشمگیر دانش آموزان و دانشجویان در عرصه‌های علمی و المپیادها تصریح کرد: دشمن از اقتدار و پیشرفت کشور هراس دارد و این پیشرفت‌ها را برنمی‌تابد و به همین دلیل با بهره‌گیری از ترفندهای مختلف و تبلیغ در فضای مجازی درصدد فریب و منحرف کردن جوانان برآمده‌اند.

به گفته عسکری یوم الله ۱۳ آبان نماد شکست هیمنه آمریکا، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از حقانیت نظام اسلامی است

فرماندار سنندج در پایان با برشمردن اهمیت حضور در راهپیمایی امسال ۱۳ آبان، از همه اقشار مردم این شهرستان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20518
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.