حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

نخبگان و افراد توانمند وارد عرصه انتخابات مجلس شوند

  • کد خبر : 15136
  • 20 مرداد 1402 - 14:09
نخبگان و افراد توانمند وارد عرصه انتخابات مجلس شوند
امام جمعه سنندج از نخبگان، افراد توانمند و آگاه به مسائل خواست، برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خدمت‌گزاری به مردم وارد میدان شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: باعث افتخار است که تاکنون افرادی از نخبگان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده و وارد رقابت شده اند.

 

وی با اشاره به پیش ثبت نام ۲۲۴ نفر در استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: آگاهی به مسائل، مدیدیت قوی، برنامه هوشمندانه، اخلاق مداری، دلسوزی، غمخواری، توانایی، صبر، وظیفه‌شناسی و احساس مسئولیت از ویژگی‌های نماینده خوب است.

 

امام جمعه سنندج از ثبت نام کنندگان برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست زمان شناسی، آینده نگری، معاشرت با مردم و شنیدن مشکلات آنان، توجه به مناطق محروم، ایجاد اشتغال و ساماندهی مرز را مد نظر داشته باشند.

 

ماموستا رستمی از برنامه‌ریزی رسانه ملی برای در اختیار گذاشتن تریبون صدا و سیما به صورت عادلانه به نامزدهای انتخابات مجلس جهت معرفی برنامه‌هایشان تقدیر کرد.

 

وی در بخش دیگری از خطبه ها به ۱۷ مرداد و تبریک روز خبرنگار پرداخت و گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه، رسالت و مسئولیت خطیری دارند، همچنانکه چندین نفر از آنان در حوادث مختلف، به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

 

خطیب جمعه سنندج، کار خبرنگاری را بسیار سخت توصیف کرد و ادامه داد: خبرنگاران با انعکاس مشکلات و کمبودها، رابط مسئولان و مردم بوده و همه قدردان تلاش‌های این قشر زحمت‌کش هستیم.

 

ماموستا رستمی در ادامه یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مجاهدت ایثارگران و جانبازان را گرامی داشت و افزود: شهدا امانت امنیت را برای ما بجا گذاشتند و امروز مسئولان وظیفه دارند با تمام توان از این امانت برای خدمت بهتر به مردم استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15136
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.