حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
هردم از این باغ بری می رسد؛

نتیجه بی مدیریتی و ناکارآمدی در آموزش و پرورش کردستان/ حضور دانش آموزی با لباس و نماد گروهک های معاند در مدرسه!!!

  • کد خبر : 4254
  • 08 دی 1401 - 10:04
نتیجه بی مدیریتی و ناکارآمدی در آموزش و پرورش کردستان/ حضور دانش آموزی با لباس و نماد گروهک های معاند در مدرسه!!!
چگونه می شود که دانش آموزی به خود اجازه دهد با لباس گروهک هایی که دستان آنان آغشته به خون جوانان این سرزمین است وارد مدرسه شود و واکنشی نیز از سوی مدیران مدرسه نسبت به این مسئله رخ ندهد؟

به گزارش خبرنگار کردتودی، آموزش و پرورش نقشی محوری در تربیت و تعالی نسل جوان جامعه دارد و از بطن همین سازمان است که آینده سازان کشور وارد اجتماع می شوند اما متاسفانه در طی ماه های گذشته و در سایه بی توجهی ها و گاهی بی تفاوتی های مسئولین شاهد کمرنگ شدن این نقش محوری در بعضی مدارس خاص شده ایم.

موضوعی که هم اکنون در برخی مدارس خاص شهرستان های سنندج و مریوان نیز دیده می شود و در هیچ نقطه ای از کشور چنین اتفاقی رخ نمیدهد، که در تازه ترین این اتفاقات ، دانش آموز دختر یکی از مدارس ابتدایی با لباس گروهک های معاند وارد مدرسه شده و با دیگر دوستان خود به مانند یک الگو و قهرمان روبوسی کرده و مورد استقبال قرار گرفته است

این در حالی است که قطعا مدیران و معاونین مدرسه نیز شاهد چنین صحنه ای بوده اند و بی تفاوت از کنار آن عبور کرده اند.

 

البته آموزش و پرورش مریوان باید جوابگو این موضوع و در ادامه نیز مدیرکل سازمان پاسخگوی انتخاب های ناشایست خود در بعضی از سمتهای مدیریت اموزش و پرورش شهرستانی باشد.

در فضای غبارآلود فتنه ی چندماهه گذشته الحق والانصاف معلمان و مدیرانی در مدارس بودند که واقعا جبهه حق و جبهه باطل نظام استکبار در جنگ نابرابر رسانه ای و ترکیبی را برای دانش آموزان روشنگری کردند و باید دست این معلمان و این فرهنگیان عزیز و دلسوز را بوسید.

و اما در طی ماه های گذشته که شاهد وقوع اغتشاشات در داخل کشور بودیم، برخی افراد در مدارس کردستان به دنبال انتشار فراخوان ها و بیانیه های توخالی از طرف رسانه های معاند هم ردیف با افراد وابسته به جریان ها و گروهک های تروریستی به اجرای فراخوان های دشمن روی آوردند، آنگونه که دیدیم برخی از کلاس های این مدارس برگزار نشد و یا اینکه تعدادی انگشت شمار به ظاهر معلم که رسالت خود را نیز فراموش کرده بودند به دانش اموزان اعلام می نمودند که به مدرسه نیایند و اگر هم دانش آموزی حضور می یافت بهانه تراشی می کردند که کلاس به حد نصاب نرسیده است یا در جمله ای قابل تامل به دانش آموزان گفته می شد که تا دی ماه از کتاب درس کنونی تدریس نخواهیم کرد چون از دی ماه براساس کتب جدید از( انقلاب خیالی) تدریس خواهد شد!!!! حال انکه اگر اینگونه معلم ها باید پی برده باشند به معنای واقعی رسالت خود که همان آموزش و تربیت دانش آموزان است حتی برای یک دانش اموز نیز کلاس خود را دایر خواهد نمود.

باید گفت شنیدن چنین خبرهایی در مدارسی که باید محل پیشرفت و رشد فرزندان این سرزمین باشند نگران کننده است و نشان از بی توجهی و نبود مدیریت مطمئن و انتخاب های نادرست در این سازمان را دارد

چگونه می شود که یک معلم در طول سال ها از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار بوده است هم اکنون به خود اجازه دهد در قالب دشمن این نظام و در قامت یک عنصر بیگانه در مدارس اظهار نظر نماید و دانش اموزان را نیز تحریک کند.

چگونه می شود که دانش آموزی به خود اجازه دهد با لباس گروهک هایی که دستان آنان آغشته به خون جوانان این سرزمین است وارد مدرسه شود و واکنشی نیز از سوی مدیران مدرسه نسبت به این مسئله رخ ندهد؟

بدون شک این حجم از بی مدیریتی ها قابل قبول نخواهد بود و لازم است که مدیران اموزش و پرورش باجدیت با این قبیل رفتارهای هنجارشکنانه برخورد نمایند.

از سویی انتظار می رود مسئولین استان نیز باید با توجه ی بیشتری این مسئله را مورد بررسی قرار دهند و مدیران اموزش و پرورش را که به جد در طول ماه های گذشته ضعف مدیریتی خود را به اثبات رسانده اند ملزم به پاسخگویی نمایند.

در پایان لازم به ذکر است در این مدت پیام های متعددی از طرف والدین دانش آموزان نیز برای ما ارسال شده است و از ضعف مدیریت اموزش و پرورش گلایه مند بوده اند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4254
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.