حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت:

مکتب شهید سلیمانی تاریخ ساز و پرورش دهنده نسل‌های آینده است

  • کد خبر : 26075
  • 12 دی 1402 - 12:47
مکتب شهید سلیمانی تاریخ ساز و پرورش دهنده نسل‌های آینده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است و علاوه بر اینکه می‌تواند تاریخ ساز، عزت بخش و افتخار آفرین باشد می‌تواند نسل‌های آینده را در دامان خود پرورش دهد.
مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید جبهه مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم دارای شخصیتی کم نظیر در جهان اسلام بود و مقام معظم رهبری از اولین روزهای شهادت این شهید بزرگوار بر راه اندازی مکتب حاج قاسم در جهان اسلام تأکید کردند.
وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم، سدی نفوذ ناپذیر در برابر تهدیدهای دشمن است، افزود: دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود سردار سلیمانی می‌ترسد چرا که دشمن نمی‌دانست که با شهادت حاج قاسم در جهان اسلام چه اتفاقی خواهد افتاد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به ارادت خالصانه و قلبی آحاد ملت به سردار سلیمانی ادامه دارد  افزود: حضور جمعیت چند ۱۰ میلیونی در تشییع پیکر این شهید، رای قلبی مردم به انقلاب و نظام اسلامی و اعتقاد به راه تمدن‌ساز شهید سلیمانی است.
وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک استراتژیک بزرگ بود و جاذبه بی نظیری در میان امت اسلام و دافعه‌ای بزرگتر در برابر دشمنان داشت، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام و یک فقیه جامع الشرایط از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب، بسیار قابل توجه است که باید به آن توجه داشت.
رمضانی ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی طوفان بزرگی در بین ملت‌های آزادی خواه به پا کرد و امت‌ها را در نقاط مختلف جهان بیدار و آگاه کرد و امروز به برکت مکتب شهید سلیمانی جبهه مقاومت روز به روز بالنده تر و با قوت تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26075
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.