حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

موکب باب الحوائج به زائران اربعین حسینی خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهد

  • کد خبر : 16217
  • 12 شهریور 1402 - 10:02
موکب باب الحوائج به زائران اربعین حسینی خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهد
مردم شهرستان دهگلان اعم از شیعه و سنی و پیر و جوان، بدون در نظر گرفتن مذهب و پست و مقام پای کار آمده و گوشه‌ای از کار را به دست گرفته‌اند، اینجا مهندس شربت را بین زائرین توزیع می‌کند، دکتر برای زوار چای می‌ریزد و مسئول و مدیر نیز مشغول پخش غذای‌ گرم در بین زائران است.

محمد کریمی مسئول موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی اظهار داشت: این موکب در سه هیئت مذهبی شهرستان شامل قروچای، کروندان و دهگلان در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین می‌باشند.

کریمی متولی موکب باب الحوائج دهگلان اظهار کرد: به همت و همکاری ادارات خدمات‌رسان این موکب خدمات را از هفتم شهریور ماه آغاز و تا شانزدهم ماه جاری در خدمت زائران اربعین خواهد بود.

وی در ادامه گفت: زائرانی که مشرف به کربلای معلی هستند و از دهگلان عبور می کنند، از شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و استانهای شمالی همچون مازندران و گیلان بوده که توسط جمعیت هلال احمر شهرستان با چادرهای تعبیه شده اسکان داده می‌شوند.

کریمی در ادامه اضافه کرد: خیرین شهرستان و همچنین ادارات خدمات‌رسان و سایر مسئولان شهرستانی نقش مهمی را در تامین امنیت و برقراری ثبات در موکب داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اربعین حسینی فرصتی را برای دهگلان فراهم ساخته که بتوان ظرفیت‌های این شهرستان و منطقه لیلاخ را به هم‌میهنان عزیز نشان داد و خدماتی به زائرانی که قصد عضیمت به کربلای معلی از مرز باشماق مریوان را دارند، ارائه داده شود، همچنین جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان با استقرار اکیپ خدماتی و مستقر ساختن چادرهای اسکان زائران اربعین از اقصی نقاط ایران در حال خدمت‌رسانی به زوار هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16217
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.