حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

منزل شخصی خانم معلم بیجاری، کلاس درس دانش آموزان شد

  • کد خبر : 9296
  • 30 فروردین 1402 - 7:09
منزل شخصی خانم معلم بیجاری، کلاس درس دانش آموزان شد
فرشته اشرلو معلم بیجاری که منزل شخصی خود را با توجه به شرایط ویژه آموزشی این روزهای پسا کرونایی و نیاز دانش آموزان به تعلیم و تربیت، تبدیل به فضای علم آموزی و کلاس درس کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، خانم معلم بیجاری چند سالی است که با حضور دانش آموزان و برپایی کلاس درس، منزل شخصی خود را تبدیل به فضای علم آموزی کرده و علاوه بر ساعات تدریس در مدرسه، چند ساعتی از وقت خود را در روزهای مختلف هفته به رفع اشکال، آموزش مضاعف و تشکیل کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان اختصاص داده است.

فرشته اشرلو معلم دلسوز پایه دوم دبستان الهی بیجار می گوید این اقدام را در راستای رسالت خود در قبال جبران عقب ماندگی ها و توجه به وجدان کاری برای ارتقاء سطح علمی و کمک به دانش آموزانی که نیازمند توجه بیشتر و پیگیری فرایند آموزش افزون تری هستند، انجام می دهد و با نظر مساعد خانواده خود توانسته است نظر مثبت والدین دانش آموزان را جلب کرده و در طول هفته، ساعاتی را در نوبت بعدازظهر به برگزاری کلاس درس اختصاص داده و به آموزش دانش آموزان بپردازد.

صبوری، مدیریت مطلوب کلاس، پیگیری و فعالیت مضاعف در فضای مجازی، ارتباط و تعامل مطلوب دوسویه با والدین و دانش آموزان، و توجه به تفاوت های فردی در آموزش را از ویژگی های فرشته اشرلو است که او را به یکی از معلمان سرآمد شهرستان مبدل ساخته است.

رئیس آموزش و پرورش بیجار هم در بازدید از این کلاس درس گفت: چنین فعالیت ها و برگزاری کلاس های فوق برنامه را نشان از تعهد، بینش عمیق و پایبندی به رسالت خطیر معلمی قلمداد نمود و معلمان را الگوهای راستین ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد که علی رغم همه مشکلات مبتلابه این حرفه، خود را وقف تعلیم و تربیت آینده سازان وطن می کنند.

سید محسن جبارزاده اظهارداشت: اشرلو یکی از هزاران معلمی است که مجدانه در این مسیر طی طریق می کنند و در گمنامی از هیچ کوششی برای معرفت آموزی فروگذار نکرده اند.

گفتنی است در سال های اخیر به ویژه در ایام همه گیری کرونا، بسیاری از معلمان استان جلوه های خاص و ایثارگرانه ای از حرفه خود را در آموزش مطلوب دانش آموزان به نمایش گذاشته اند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9296
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.