حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
کارشناس مسائل سیاسی:

منافقین در خدمت به رژیم بعث از هیچ تلاشی فروگذار نکردند

  • کد خبر : 12458
  • 28 خرداد 1402 - 17:52
منافقین در خدمت به رژیم بعث از هیچ تلاشی فروگذار نکردند
کارشناس مسائل سیاسی با بیان جنایات منافقین در طول بیش از ۴ دهه عمر انقلاب اسلامی، گفت: منافقین در خدمت به رژیم بعث از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و با تمام توان خود جهت سرنگونی نظام اسلامی قدم برداشتند.

مصطفی قنبری کارشناس مسائل سیاسی و مدرس دانشگاه، ظهر امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی با اشاره به بیش از ۴ دهه جنایت از سوی گروهک تروریستی منافقین، اظهارداشت: منافقین از همان ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با مردم ایران و با نظام مقدس جمهوری اسلامی در مخالفت قرار داشتند و با اقدامات مسلحانه تروریستی درصدد بودند تا نظام نوپای جمهوری اسلامی را ساقط نمایند.

وی به سنگ اندازی گروهک تروریستی منافقین در دفاع از میهن اسلامی اشاره نمود و ادامه داد: مسعود رجوی و بنی صدر در خدمت به رژیم بعث از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و با تمام توان خود در جهت براندازی نظام اسلامی و تلاش برای تصرف خاک کشور توسط رژیم بعث قدم برداشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه منافقین به دنبال تصاحب قدرت در ایران بودند، خاطر نشان کرد: آنها به خیال خود قصد داشتند با همکاری رژیم بعثی نظام اسلامی را سرنگون نمایند و به عنوان نوکر صدام، تحت سلطه رژیم بعث و استکبار در ایران حکومت کنند.

قنبری افزود: منافقین در جهت رسیدن به اهداف خود در سال پایانی جنگ تحمیلی ۳ عملیات پی‌درپی را در ابران اسلامی پیاده کردند که خسارات بسیاری را به کشور وارد نمودند و افراد بی گناه بیشماری را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: امروز در سالروز حمله وحشیانه منافقین به شهر مهران قرار داریم که علی‌رغم تبلیغات بسیاری که در رابطه با این عملیات داشتند در کمتر از ۵ روز شهر مهران از تصرف منافقین و رژیم بعث خارج شد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه عراق در روزهای پایانی جنگ خود را کاملا شکست خورده دیده بود افزود: آنها برای اینکه بتوانند دستاوردی از جنگ برای خود داشته باشند در روزهای پایانی جنگ تحمیلی و پس از انعقاد قرارداد ۵۹۸ منافقین را راهی ایران اسلامی کردند تا بتوانند سرپل ذهاب و کرمانشاه را به تصرف خود درآورند که با اجرای عملیات مرصاد طومار منافقین برای همیشه درهم پیچید و عملا این گروهک تروریستی نابود شد.

وی در ادامه به اقدامات منافقین پس از جنگ تحمیلی اشاره نمود و بیان داشت: پس از جنگ تحمیلی نیز منافقین که کاملا در کشورهای اروپایی آواره و سرگردان شده بودند دشمنی های خود با ملت ایران اسلامی را ادامه دادند و هم اکنون نیز دشمنی های معدود افراد باقیمانده از این گروهک با مردم ایران اسلامی ادامه دارد هر چند که این اقدامات راه به جایی نخواهد برد و تنها سرافکندگی آن در جهان برای منافقین باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12458
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.