حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
در گفتگو با نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری؛

منافقین به‌عنوان اهرمی برای رژیم بعث شناخته می‌شدند

  • کد خبر : 12409
  • 28 خرداد 1402 - 8:15
منافقین به‌عنوان اهرمی برای رژیم بعث شناخته می‌شدند
 نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گروهک تروریستی منافقین را اهرمی برای رژیم بعث دانست و گفت: منافقین در طول هشت سال جنگ تحمیلی برنامه های جنگی صدام را اجرا می‌کردند

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با اشاره به جنایت های منافقین در کشور اظهارداشت: دستهای آلوده منافقین آغشته به خون ۱۷ هزار شهید ترور در ایران اسلامی است.

وی افزود: منافقین جنایتکار به نام مردم، مردم را از دم تیغ خود گذراندند و جنایت‌های بیشماری در کشور و بخصوص در مناطق غربی مرتکب شدند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مردم مناطق مرزی جنایت های مسعود رجوی را فراموش نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: حمله و تصرف شهر مهران تنها بخشی از رفتار ضدبشری و خیانت گروهک تروریستی منافقین بوده است.

به گفته وی منافقین به عنوان اهرمی برای رژیم بعث شناخته می‌شدند که برنامه های جنگی صدام را اجرا می‌کردند. نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اقدامات وحشیانه تروریستی، بمب‌گذاری و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان تنها بخشی از اقدامات جنایتکارانه تروریست های منافق بود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه منافقین در تمامی عملیات های خود تحت حمایت کامل استکبار جهانی بودند افزود: منافقین در شرایطی علیه مردم ایران دست به اقدامات تروریستی می زدند که هیچ بک از سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر جهان آنها را مورد بازخواست قرار نمی‌دادند.

رستمی بیان داشت: مسعود رجوی به عنوان سرکرده این گروهک با سران کشورهای اروپایی و همچنین با صدام حسین در ارتباط کامل قرار داشت و به عنوان خدمتگزار آنان اومر دشمنان ایران اسلامی را عملی می‌کرد

وی در پایان بر اهمیت بیان جنایت‌های منافقین برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: امروز باید جوانان ما با واقعیت های تاریخی کشور آشنا شوند و چهره دشمنان این نظام مقدس را بشناسند تا جایگاه واقعی شهدا را درک کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12409
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.