حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
کارشناس مسائل سیاسی:

منافقین امروز در فضای مجازی به دشمنی با ایران اسلامی می‌پردازند

  • کد خبر : 12450
  • 28 خرداد 1402 - 11:12
منافقین امروز در فضای مجازی به دشمنی با ایران اسلامی می‌پردازند
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به زندگی نکبت‌بار منافقین در کشور آلبانی گفت: افراد گروهک تروریستی منافقین امروز به پیرمردها و پیرزن‌هایی تبدیل شده‌اند که هنوز از مردم ایران اسلامی کینه به دل دارند و نمی‌توانند آرامش و امنیت ایران را تحمل کنند.

محمد رضایی کارشناس مسائل سیاسی امروز و در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی در دهگلان، با اشاره به جنایات منافقین در ۲۸ خرداد سال ۱۳۶۷، عنوان کرد: منافقین در چنین روزی به کشور ما با حمایت همه جانبه رژیم بعث عراق حمله‌ور شدند و چند شهر را مدتی به اشتغال خود درآوردند

وی با بیان اینکه در جریان این تهاجم بسیاری از افراد بیگناه به شهادت رسیدند، افزود: کشتار فجیع غیرنظامیان در بیمارستان اسلام آباد از جمله جنایات متعدد این گروهک تروریستی در جریان فعالیتهای نظامی گسترده این گروه به کشور در سال ۱۳۶۷ بود.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی منافقین خاطر نشان کرد: منافقین از کشتار مردم ابائی نداشتند و هر کس که مخالف با عقاید منحط آنان بود را از سر راه خود برمی‌داشتند.

وی با بیان اینکه منافقین هم اکنون در کشورهایی نظیر آلبانی ساکن هستند و علیه ایران اسلامی در فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای دارند، افزود: افراد گروهک تروریستی منافقین امروز به پیرمردها و پیرزن‌هایی تبدیل شده‌اند که هنوز از مردم ایران اسلامی کینه به دل دارند و نمی‌توانند آرامش و امنیت ایران را تحمل کنند.

رضایی ادامه داد: آنها امروز با فعالیت در فضای مجازی در تلاش هستند تا در امور داخلی کشور مداخله کنند و با تحریک جوانان و نوجوانان مانع از توسعه و پیشرفت کشور شوند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه منافقین غلام حلقه‌ به‌ گوش استکبار جهانی هستند افزود: این افراد با برگزاری نشست‌ها و سمینارهای متعدد در کشورهایی نظیر آلمان و فرانسه در باتلاق غرب دست و پا می‌زنند و به خیال خام خودشان اینچنین می‌خواهند نشان دهند که هنوز هم زنده هستند در حالی که سال‌ها پیش و در عملیات غرورآفرین مرصاد نسخه آنان پیچیده شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12450
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.