حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان:

معلمان ابعاد جنگ ترکیبی را برای دانش‌آموزان تببین کنند/معلم اصلی ترین عامل تحول در نظام تعلیم و تربیت است

  • کد خبر : 9982
  • 13 اردیبهشت 1402 - 13:17
معلمان ابعاد جنگ ترکیبی را برای دانش‌آموزان تببین کنند/معلم اصلی ترین عامل تحول در نظام تعلیم و تربیت است
سردار حسینی با بیان اینکه دشمنان ایران در جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی با وجود هجمه‌های گسترده علیه ملت ما شکست خوردند، گفت: دشمن در جنگ ترکیبی امنیتی، اقتصادی و فرهنگی نیز با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار کردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم روز معلم که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد اظهار داشت: اولین معلم خداوند باریتعالی است که به انسانها زندگی، خواندن، نوشتن و شرایط زیست را آموزش داد و پیامبران نیز معلمان بعدی هستند.

وی گفت: معلم جایگاهش در شغل انبیاست چرا که در برهه ی انقلاب اسلامی معلمانی بودند که شب در سنگر مقاومت نگهبانی می دادند و در روز نیز کلاس درس می گذاشتند و در یک کلاس دفاع مقدسی حضور داشتند، هر چند خود جنگ دانشگاه تعلیم و تربیت بود.

 

وی افزود: شهید مطهری شهید علم، تفکر و عقیده، معلم اخلاق، عالم ربانی، اسلام شناس، خطیب توانا، آزادیخواه و در کلاس درس به تمام معنا یک معلم بود و قطعاً طالبان علم از آثار این شخیر بزرگوار استفاده کرده اند.

سردار حسینی با بیان اینکه انسان به دنبال کمال و سعادت است و در سایه دین مبین اسلام تحقق پیدا کرده است و انسان کامل در مکتب معلم رشد می کند گفت: معلم باید کسانی را تربیت کند که فردا عامل افتخار باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تلاش دشمن، چوب لای چرخ گذاشتن این انقلاب است و در طول بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی با شیوه های مختلف از جمله به راه انداختن اغتشاشات این را به اثبات رسانده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: دشمنی‌های دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها استکبار جهانی با ملت انقلابی ایران تمامی ندارد و دشمن هر بار در قالبی هجمه‌های گسترده خود را علیه این ملت وارد می‌کند.

سردار حسینی با بیان اینکه دشمنان ایران در جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی با وجود هجمه‌های گسترده علیه ملت ما شکست خوردند، گفت: دشمن در جنگ ترکیبی امنیتی، اقتصادی و فرهنگی نیز با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم شکست خورد.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و پیشرفتی که این انقلاب داشته است دشمن باز هم در مقابل آن ایستاده است تا به هر شکلی این انقلاب را محکوم کنند اما این انقلاب با دفاع از خون شهدا هرگز از بین نمی‌رود.

سردار حسینی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرد و همان‌هایی که زمان پیروزی انقلاب از کشور بیرون انداخته شدند امروز دندان تیز کرده‌اند که برگردند و منافع به غارت رفته آن زمان را دوباره به دست بیاورند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه همه دشمنان در یک کشتی نشسته‌و به جنگ ملت ایران آمدند اما شکست خوردند، گفت: دشمن می‌خواهد ایران را تکه تکه کند، آنها از ایران قدرتمند می ترسند چون باعث شده است ملت‌های مظلوم تحت استعمار علیه آنها به پا خیزند.

به گفته ی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان؛ تسخیر و تصرف افکار مردم، ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی، مقایسه بین نظام پهلوی با جمهوری اسلامی، تلاش برای رهبر سازی و تطهیر گروهک های معاند و ضد انقلاب، تغییر ذهنیت مردم از وضعیت گذشته و حال، تلاش برای از بین رفتن قسمت های پویای جامعه، تشدید حاکمیت سازی و کم تحرکی، مهاجرت نخبگان و کارآفرینان و …  از اهداف دشمن در به راه انداختن جنگ ترکیبی است.

گرامیداشت مقام معلم از شئون الهی است

هاشم ناظمی جلال در ادامه این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: گرامیداشت مقام معلم از شئون الهی است و در دین مبین اسلام وظیفه گرانقدر و ارزشمند می باشد.

وی در خصوص نحوه انتخاب و شناسایی معلمان شاخص، و تقدیر از آن ها عنوان کرد: در راستای انتخاب و شناسایی معلمان نمونه، شیوه نامه اجرایی این برنامه به نواحی، شهرستان ها و مناطق ارسال شد و اجرای آن در ۴ مرحله صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با شرکت ۲۱۶۳ نفر از فرهنگیان استان در مرحله مدرسه ای، ۶۷۸ فرهنگی به مرحله منطقه ای، شهرستانی ورود پیدا کردند که از این تعداد نیز،۶۲ نفر به مرحله استانی برنامه شناسایی معلمان نمونه راه یافتند.

ناظمی جلال افزود: ۵ نفر از معلمان و ۱ نفر از میان عوامل کیفیت بخشی مدارس شامل مدیران، معاونین و … به مرحله داوری مرحله کشوری راه یافتند و به عنوان معلمان نمونه استانی انتخاب شدند.

در پایان این مراسم از معلمان نمونه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9982
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.