حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
سرپرست بنیاد مسکن شهرستان دهگلان خبرداد:

معرفی ۱۳۷ متقاضی بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به بانک‌های عامل در شهرستان دهگلان

  • کد خبر : 5356
  • 04 بهمن 1401 - 8:31
معرفی ۱۳۷ متقاضی بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به بانک‌های عامل در شهرستان دهگلان
سرپرست بنیاد مسکن شهرستان دهگلان از معرفی 137 نفر متقاضی دریافت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به بانک های عامل این شهرستان خبرداد.

مسلم محبی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار کردتودی، با اشاره به معرفی ۱۳۷ نفر متقاضی دریافت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به بانک‌های عامل این شهرستان اظهار داشت: سهمیه مقاوم‌سازی در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۳۶ مورد بوده است که از این مقدار، تعداد ۱۳۷ متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد تنها ۲۰ مورد آن در ۷ بانک عامل به انعقاد قرارداد ختم شده است، افزود: در حقیقت این موضوع برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان ناخوشایند و نگران‌کننده است و در صورت برگشت این سهمیه ، سال آینده شهرستان از سهمیه مقاوم سازی بی‌بهره خواهد بود.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان خاطرنشان کرد: ما از بانک‌های عامل درخواست همکاری و تعامل با یکدیگر در زمینه اعطای تسهیلات و انعقاد قرارداد را داریم تا سهمیه اختصاص یافته شهرستان کامل شود و در سال آینده شاهد اختصاص سهمیه بیشتری به شهرستان باشیم.

محبی ادامه داد: بنیاد مسکن شهرستان دهگلان در سال ۱۴۰۰ نیز حدود ۲۷۷ سهمیه مقاوم‌سازی را داشته است که از این تعداد ۱۴۸ مورد انعقاد قرارداد شده بود و ۱۲۹ مورد سهمیه باقیمانده شهرستان دهگلان بلا‌استفاده می باشد.

 

فرماندار دهگلان نیز در همین رابطه و در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: در همین رابطه مکاتباتی با معاون اقتصادی استانداری با موضوع اصلاح اعتبار به شعب بانک‌های دهگلان در جهت تسریع و اقدام به واگذاری تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی صورت گرفته است.

حمیدرضا معتصمی افزود: یکی از مشکلات موجود در شهرستان نداشتن مسکن مناسب بوده که باعث مهاجرت روستائیان به شهرها شده است و سعی بر آن داریم در بحث مهاجرت معکوس و بازگشت روستائیان به روستاها اقدام کنیم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5356
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.