حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال کردستان با معرفی تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 22114
  • 22 آبان 1402 - 17:14
پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال کردستان با معرفی تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد
مسئول فضای مجازی استان کردستان با معرفی تیم های برگزیده پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال گفت: تیم ابابیل در بخش پویانمایی و تیم بومینوسازان در بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مجتبی فرامرزی مسئول فضای مجازی استان کردستان در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان گفت: در مرحله مقدماتی ۱۰۰ نفر در سامانه رویداد ثبت نام بعمل آوردند که با پالایش‌های مورد نظر ۱۴ تیم فاینال شدند و در مرحله نهایی پنجمین رویداد دیجیتال بسیج کردستان شرکت کردند.

وی گفت: شرکت کنندگان در بخش‌های نرم‌افزار ویژه تلفن همراه، بازی سازی ویژه تلفن همراه، پوستر و پویانمایی حضور داشتند که ۴۸ ساعت با هم به رقابت پرداختند نفر برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

فرامرزی با بیان اینکه کوچکترین شرکت کننده در این رویداد ۱۳ سال و بزرگترین آن ۵۱ سال سن داشت، یادآور شد: در این دوره بیشتر شرکت‌کنندگان از دانش‌آموزان بودند که این نشان از استقبال و علاقه این عزیزان در حوزه دیجیتال است.

به گفته مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان؛ شرکت‌کنندگان در این رویداد از شهرستان‌های سنندج، بیجار، کامیاران، قروه، دیواندره حضور داشتند.

وی افزود: داوران و مشاوران طبق ارزیابی‌های صورت گرفته نفرات برتر را انتخاب کردند که در بخش نرم‌افزار ویژه تلفن همراه، تیم بومینوسازان مقام اول، تیم جهاد روشن مقام دوم و تیم دوستی با سوخت مقام اول و در بازی‌سازی ویژه تلفن همراه، هستی دانایی با عنوان نوورا رتبه اول را کسب کردند.

وی گفت: در تولید پوستر نیز تیم هوشمندان مقام سوم، تیم گل مریم مقام دوم و تیم امید دیزاین مقام اول را کسب کردند.

فرامرزی ادامه داد: در بخش پویا‌نمایی نیز تیم ابابیل مقام اول و تیم امام محمد غزالی مقام دوم را کسب و از آنها تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22114
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.