حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

مشکل بیمه ۳۹۵ راننده تاکسی در سنندج حل شد

  • کد خبر : 30078
  • 19 اسفند 1402 - 9:03
مشکل بیمه ۳۹۵ راننده تاکسی در سنندج حل شد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: مشکل بیمه 395 راننده تاکسی با ورود شهرداری در سنندج حل شد.

حمید خضری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار کرد: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای در راستای حمایت‌های بیمه‌ای از فعالین ناوگان حمل و نقل عمومی فی مابین تامین اجتماعی و وزارت کشور منعقد شد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ به بعد تاکنون هیچ راننده تاکسی در شهر سنندج امکان بهره‌مندی از بیمه رانندگان را نداشته است، گفت: در همین راستا تمام پرونده‌های رانندگان تاکسی در سنندج بررسی و رانندگاني كه سابقا در اين حرفه فعال بوده و هم اكنون در شغل ديگري مشغول به خدمت هستند از دایره حمایت‌های بیمه‌ای در این قالب حذف شده‌اند البته این افراد‌ امكان بهره مندي از بيمه خويش فرما را خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در مجموع در بررسی‌های صورت گرفته ۳۹۵ نفر بیمه شده که در حال حاضر راننده تاکسی نیستند ولی همچنان از حمایت‌های بیمه‌ای در این قالب بهره‌مند بودند شناسایی و حذف شدند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با تاکید براینکه ۳۹۵ راننده فعال برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای به سازمان شهرداری‌ها معرفی شدند، گفت: لیست این افراد به سازمان تامین اجتماعی اعلام و به زودی فرایند کارهای بیمه‌ای آنها انجام و از سال جدید بیمه آنها برقرار می‌شود.

خضری با بیان اینکه رانندگانی تاکسی ۱۳٫۵ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند، عنوان کرد: لیست تعداد دیگری از رانندگان نیز در سال جدید برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای به مرکز ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اگر راننده‌ای تاکسی خود را بفروشد و از ناوگان خارج شود بلافاصله اسم‌اش از لیست بیمه حذف و راننده جدید جایگزین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج همچنین گریزی هم به سایر حمایت‌های صورت گرفته از رانندگان تاکسی در شهر سنندج هم گریز زد و گفت: یک‌هزار تاکسی سمند سورن پلاس سهم تاکسی‌ رانی سنندج است که تاکنون ۱۴۰ نفر از تاکسی رانان برای تعویض تاکسی‌ های فرسوده خود اقدام کرده اند.

گفتنی است؛ براي اولين بار در كشور، تمامي اطلاعات رانندگان در يك درگاه واحد و يكپارچه تجميع شده و از طريق اتصال به بانك‌هاي داده‌اي كشور از جمله ثبت احوال، ثبت شركت ها، پست، نيروي انتظامي و … صحت سنجي شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30078
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.