حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
زمستان می‌گذرد و روسیاهی برای کلاغ می‌ماند؛

مشکل آب دیواندره برطرف شد/ از آبرسانی تانکرهای سپاه و خدمات‌رسانی اداره آب تا تهییج افکار عمومی توسط معاندین+ عکس و فیلم

  • کد خبر : 14737
  • 10 مرداد 1402 - 13:02
مشکل آب دیواندره برطرف شد/ از آبرسانی تانکرهای سپاه و خدمات‌رسانی اداره آب تا تهییج افکار عمومی توسط معاندین+ عکس و فیلم
برخلاف تبلیغات رسانه‌های معاند در خصوص وضعیت آب شرب شهرستان دیواندره، امروز مشکل آب شرب در این شهرستان برطرف شد و آنچه که برای مردم باقی ماند خدمت‌رسانی خدمتگزاران واقعی نظام و روسیاهی دشمنان این آب و خاک بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، طی روزهای گذشته شاهد مشکل آبرسانی در شهرستان دیواندره بودیم که موجب بروز برخی مطالبات به حق در میان اقشار مختلف مردم شهرستان دیواندره شده بود، که در همین رابطه دستگاه‌های خدمات رسان نیز به همراه بسیج سازندگی سپاه شهرستان دیواندره در کنار اداره آب و فاضلاب این شهرستان وارد عمل شدند و با تلاش برای مرتفع نمودن مشکل آب بالاخره پس از اقدامات مهندسی موفق به جاری شدن آب شرب مردم این شهرستان و ورود آب به مدار شدند.

طی روزهایی که گذشت اما به خوبی برای مردم شهرستان دیواندره چهره خدمتگزاران واقعی و مدعیان دروغین روشن و آشکار شد، آنگونه که مردم در کنار خود خدمات رسانی‌های سپاه پاسداران در آبرسانی با تانکر و تلاش شبانه روزی نیروهای خدمت رسان اداره آب را شاهد بودند و از سویی دیگر رسانه‌های معاند نیز در تلاش بودند تا با تهییج افکار عمومی و ایجاد تشویش در میان شهروندان دیواندره‌ای زمینه حضور مردم در خیابان‌ها و نیز ایجاد آشوب را رقم بزنند.

ابتدا سپاه شهرستان دیواندره با اجرای عملیات لایه‌روبی، بازسازی گالری آب و اصلاح خط لوله آب شرب شهر دیواندره وارد عمل شد که آبرسانی با تانکر نیز در دستور کار این ارگان قرار گرفت

طی روزهای گذشته تلاش برای رفع مشکل کمبود آب شرب دیواندره و راه اندازی و وارد مدارشدن آب تصفیه شده از تصفیه خانه دیواندره توسط کارکنان اداره آب شهرستان دیواندره نیز همچنان برقرار بود و ادامه داشت.

 و اما روسیاهی کلاغ…

در این میان باید گفت رسانه‌های معاند که به دنبال کوچکترین بهانه‌ای برای ناکارآمد جلوه دادن نظام در افکار عمومی هستند؛ باز هم فرصت را مغتنم دانستند تا یکبار دیگر با تهییج افکار عمومی و ایجاد تشویش و نگرانی برای مردم آشوب تازه‌ای را در شهر دیواندره رقم بزنند.

این افراد که برای رسیدن به مقاصد اربابان خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند با بزرگ‌نمایی و دروغ همیشه به دنبال سیاه‌نمایی هستند و ابائی از دروغگویی ندارند.

 

رضایت مردم از آبرسانی به شهرستان دیواندره

حال و با آبرسانی به مدار اصلی آب شرب شهرستان دیواندره این مردم هستند که قضاوت می‌کنند و به خوبی بر خدمت‌رسانی خدمتگزاران خود دستمریزاد می‌گویند

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14737
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.