حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مخابرات دهگلان همچنان بدون مدیر است:

 مشترکان مخابرات شهرستان دهگلان ازعملکرد این اداره ناراضی‌اند

  • کد خبر : 16119
  • 11 شهریور 1402 - 8:53
 مشترکان مخابرات شهرستان دهگلان ازعملکرد این اداره ناراضی‌اند
حدود ۶ ماه از اتمام مدیریت بودلایی رئیس پیشین اداره مخابرات دهگلان می‌گذرد اما این شهرستان همچنان بدون مدیر اداره می‌شود، نهادی خدماتی که در راستای سیاست‌های خدمات‌رسانی به مشترکانش بسیار ضعیف عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی از دهگلان، اداره مخابرات دهگلان پس از گذشت چند ماه بدون داشتن مدیر همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد، تلاش‌های بسیاری از سوی رسانه و همچنین نهادهای دولتی از جمله فرمانداری در جهت تعیین مدیری جدید و توانمند برای این اداره در طول شش ماه اخیر صورت گرفته است اما تا کنون تلاش‌ها بی‌نتیجه و بی‌جواب مانده است.

اداره‌ای که با بسیاری از نهادهای دیگر مرتبط بوده و فعالیت‌های مخابراتی شهر و روستاهای دهگلان نیز به نوعی با این نهاد در ارتباط است، احتمالاً برای مدیران استانی مرتبط مخابرات دهگلان، جایگاه و ارزش چندانی نداشته که بعد از چند ماه هنوز هم برای تصدی مدیریت آن فکری نکرده‌اند.

در گفتگویی که با یکی از پرسنل‌های این اداره صورت گرفت هر روز یک نفر از پرسنل به عنوان مدیر، سکان اداره را بر عهده خواهد گرفت، بطوری که هر کدام از پرسنل آن روز زودتر به اداره برسد، مدیریت برعهده او است، اداره مخابرات شهرستان دهگلان، جزء نهادهای خدمات‌رسانی می باشد که در طول شش ماه گذشته، بدون مدیر عملکرد بسیار ضعیفی را از خود نشان داده و موجب خشم و نارضایتی مردم شده است.

موسی بودلایی مدیر قبلی مخابرات دهگلان که این مسئولیت را قریب به سه سال برعهده داشت در اواخر سال ۱۴۰۱ بازنشسته شد و از آن تاریخ به بعد این اداره بدون رئیس بوده و تقریباً تنها سیستم اداری در سطح دهگلان است که بدون مدیر و یا سرپرست مشغول فعالیت می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16119
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.