حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرماندار بیجار:

مشارکت مردم در جهش تولید امسال بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد

  • کد خبر : 31165
  • 07 فروردین 1403 - 8:24
مشارکت مردم در جهش تولید امسال بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد
فرماندار بیجار در خصوص تحقق شعار سال ۱۴۰۳، گفت: کارگروه‌های رفع مشکلات تولید در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بیش از گذشته در دستور کار قرار می‌گیرد.

محمدحسین محبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهارداشت: هدف از این شعار، مردمی‌سازی تولید در راستای تامین نیاز داخل و یا تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز تولید است که امسال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: شهرستان بیجار با معادن آهن یکی از محورهایی است که در سال گذشته تلاش شد با فعال‌سازی و توانمند سازی معادن، از خام فروشی جلوگیری کرد و این مهم با مشارکت مردم بصورت بخش خصوصی محقق شده و ادامه دارد.

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه دولت نقش تسهیل‌گری و رفع مشکلات تولید را برعهده دارد، افزود: مادامی که دولت مردمی هدف کاهش خام فروشی استخراج معادن را مورد توجه قرار می‌دهد، در بخش دوم نیز زمینه فرآوری و بهره‌وری بیش را با همکاری دستگاه‌های مرتبط ایجاد می‌کند.

محبیان گفت: خام فروشی که کاهش یابد، فرآوری نیازمند ورود و مشارکت مردمی است، زمینه اشتغال پایدار را برای اهالی آن منطقه فراهم می‌شود و رونق اقتصادی و مهاجرت معکوس آغاز می‌شود.

فرماندار بیجار بار دیگر با تاکید بر شعار سال ۱۴۰۳، توضیح داد: افزایش سطح مشارکت مردم با دستیار مردمی فرمانداران و استانداران، ظرفیت‌های موجود و قابل ایجاد شناسایی و معرفی خواهد شد و سپس امیدواری در جامعه افزایش خواهد یافت و مردم به میدان خواهند آمد.

وی در پایان توصیه کرد: از همه اصحاب رسانه شهرستان بیجار، صاحبان ایده و متفکر دعوت می‎کنیم، الگوهای موفق بهره‌برداری از ظرفیت‎های موجود منطقه را برای جذب حداکثری جلب مشارکت‌های مردمی ارائه نمایند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31165
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.