حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
غرس یک نهال با نام و یاد شهدا؛

مشارکت عمومی در طرح کاشت ۱۲ میلیون اصله درخت در کردستان

  • کد خبر : 23938
  • 11 آذر 1402 - 15:34
مشارکت عمومی در طرح کاشت ۱۲ میلیون اصله درخت در کردستان
استاندار کردستان گفت: تعهد استان از هدف بزرگ کاشت یک میلیارد درخت در طول چهار سال در کشور، ۱۲ میلیون اصله نهال است و هر سال سه میلیون درخت در استان در قالب این طرح کاشت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، امروز شنبه ۱۱ آذر ماه با حضور استاندار کردستان، مراسم رسمی مشارک مردم و جمعی از مسئولین و دانش‌آموزان، در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشور که غرس ۱۲ میلیون اصله سهم استان کردستان است برگزار شد.

استاندار کردستان در این مراسم با بیان اینکه برای تحقق هدف بزرگ کاشت یک میلیارد درخت در طول چهار سال در کشور، تعهد استان کردستان ۱۲ میلیون اصله نهال است، اظهار کرد: هر سال سه میلیون اصله نهال در استان در قالب این طرح کاشت می‌شود.

زارعی کوشا افزود: با اهتمامی که مردم استان نسبت به کاشت نهال دارند، در زمینه نگهداری و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست که همواره مورد تاکید بزرگان و منابع دینی ما هم هست، باید حساسیت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: نهالستان‌های فعال در این استان ظرفیت و قابلیت لازم برای تولید و تامین نهال لازم را دارند و امیدواریم در پایان سال چهارم طرح مردمی کاشت درخت، شاهد تحقق این برنامه باشیم.

 

زارعی کوشا با بیان اینکه  زنده نگه داشتن نام شهدا یک ضرورت است، باید هرچه در توان داریم به کار گیریم تا فرهنگ ایثار و منش شهدا به نسل جوان منتقل شود، گفت:  در این طرح به یاد و نام هر شهید یک درخت به منظور ترویج کاشت نهال در استان بکاریم تا مردم در سایه‌سار آن سالیان سال به ارواح پاک و مطّهر شهدا فاتحه و صلوات بفرستند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23938
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.