حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

مشارکت حداکثری و انتخاب درست اصل انتخابات فردا است

  • کد خبر : 29842
  • 03 اسفند 1402 - 12:39
مشارکت حداکثری و انتخاب درست اصل انتخابات فردا است
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: دو اصل مهم در انتخابات پیش روی را نباید قربانی دیگر کرد، مشارکت حداکثری در کنار انتخاب درست، در کنار یکدیگر تاثیرگذار است

علیرضا زندیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهارداشت: در هر انتخاباتی ۲اصل مهم و اساسی که مکمل و مهم درصد مشارکت و انتخاب درست، گاهاً قربانی یکدیگر شده‌اند که امسال باید این ۲اصل مهم را در کنار یکدیگر دید.

 

وی افزود: در ابتدای سال ۱۴۰۲، رهبر انقلاب اسلامی ایران به موضوع مهم انتخابات و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان تاکید داشتند و آن مسئله را از همان آغاز سال نو، مورد توجه قرار دادند.

 

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در همین چند ماه اخیر نیز در رسانه‎های دشمن علیه ملت مظلوم ایران اسلامی، میزان مشارکت مردم در عرصه، حماسه ۲۲بهمن را هدف قرار دادند و امروز انتخابات را، نمی‌توان از این اصل چشم پوشی کرد.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بیجار، گفت: در کنار اصلی که مشارکت حداکثری است و رسانه‌های معاند ابتدا به دنبال کاهش و سپس کم اهمیت نشان دادن آن هستند، مسئله دیگر که از جایگاه مشابه برخوردار است، انتخاب درست است.

 

وی افزود: انتخاب درست را می‌توان در عملکرد فردی و اجتماعی داوطلبین نظاره و سنجش کرد، معیار اصلی مردم در انتخابات، باید حساسیت در انتخاب چه کسی به چه دلیلی و چرا باشد.

 

زندیان توضیح داد: مجلس یازدهم با هر عملکردی کلی که مسئولیت آن بر عهده همه نمایندگان مجلس است و بیجار هم یک نماینده دارد، در حال پایان کار است و انرژی و شور دوره داوزدهم بیش از گذشته است.

 

وی با اشاره به اینکه انتقادات زیادی به عملکرد مجلس یازدهم وجود دارد، تشریح کرد: هر آنچه که امروز نتیجه آن را می‌بینیم، حاصل تلاش و کوشش شبانه روز مجلس و دولت است، بدون شک هر دستور کاری و قانونی بی نقص و اشکال نیست امّا اعتراف می‌کنیم دوره یازدهم از بهترین فصل کاری مجلس بود که آثار و نتایج مثبت زیادی در آینده معیشت مردم دارد.

 

عضو کمیته اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: مشارکت کم نتیجه‌ایی جز انتخاب فردی ضعیف و باندی به مجلس ندارد و مجلسی که از پشتوانه محکم مردمی و انتخاب اصلح بی‌بهره باشد، نمی‌تواند مشکلی از مسائل کشور را حل کند و خود آن مشکلات جدی‌تری نیز ایجاد خواهد کرد.

 

وی افزود: دشمن با تمام قوا منتظر یک لحظه غفلت مردم است، همان طور که در فتنه‌ی اخیر دیدم که دشمن موفق شد ضربات سنگینی بر بدنه مردم وارد ساز و سرعت پیشرفت و حرکت روبه جلوی انقلاب را کاهش دهد.

 

زندیان تاکید کرد: در طول ۴۵سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، باید به این نکته مهم اشاره کرد که ملت مظلوم ایران، همواره خاری در چشم دشمنان است و هدف اصلی معاندین، تغییر نظام نیست، بلکه آن‌ها با هویت ایران و غیرت ایرانیان مشکل دارند.

 

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تمام مسائل و مشکلاتی که بیشتر به علت تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت و مردم مظلوم ایران اسلامی است، امّا ملت به خوبی نشان دادند که پای نظام و انقلاب و خون شهدا هستند و تا پای جان برای گذر از این دوران هم، آماده و ایستادگی دارند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29842
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.