حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
به میزبانی شهرستان دهگلان؛

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی در رده بزرگسالان برگزار شد

  • کد خبر : 23501
  • 05 آذر 1402 - 8:27
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی در رده بزرگسالان برگزار شد
شهرستان دهگلان میزبان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان کردستان در رده بزرگسالان بود، در این دوره، برگزیدگان و راه‌یافتگان به دوره بعد به مسابقات قهرمانی کشور، تیم ملی و انتخابی المپیک اعزام خواهند شد‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان کردستان در رده بزرگسالان با میزبانی شهرستان دهگلان در سالن المپیک این شهرستان برگزار شد.

پیمان محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان کردستان با حضور کشتی‌گیرانی از سراسر شهرهای استان در سالن المپیک دهگلان برگزار شد و اعضای منتخب به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

کاوه علی بیگی، رئیس هیئت کشتی شهرستان دهگلان عنوان کرد: در مسابقات فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی دهگلان و با حضور قریب به یکصد کشتی‌گیر از سراسر استان کردستان برگزار شد.

جمشید خیرآبادی، رئیس هیئت کشتی استان کردستان در ادامه افزود: این مسابقات در سطح انتخابی استان کردستان بوده و کشتی‌گیران برتر استان در این مسابقات روبه‌روی هم قرار گرفتند و نفرات برتر این مسابقات برای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت کشتی کردستان، یادآور شد: امیدواریم که بتوانیم تیم خوب و قوی را برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب و اعزام کنیم و نتایج خوبی را در مسابقات کشوری کسب کنیم.

وی سطح برگزاری مسابقات کشتی فرنگی در دهگلان را بالا و خوب ارزیابی کرد و در ادامه گفت: امیدواریم کشتی گیران انتخاب شده در استان بتوانند در مسابقات کشوری و در سطح ملی خوب بدرخشند.

مسابقات کشتی فرنگی انتخابی استان کردستان با حضور قریب به یکصد کشتی‌گیر در بخش فرنگی در سالن المپیک شهرستان دهگلان برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23501
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.