حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
به میزبانی شهرستان مریوان؛

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 33091
  • 29 فروردین 1403 - 7:14
مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان برگزار می‌شود
مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد ویژه شهدای مظلوم غزه با حضور چند کشور خارجی در تاریخ ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه به میزبانی شهر مریوان برگزار می‌شود.

 اسماعیل احمدی فرماندار مریوان در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان «جام شاهد» درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، بیان داشت: این مسابقات بین‌المللی به مناسبت شهدای مظلوم غزه است که با حضور کشورهای قزاقستان، گرجستان، بلغارستان، ارمنستان، عراق، دو تیم از کشورمان و یک تیم از کردستان در ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه به میزبانی شهر مریوان برگزار خواهد شد.

مسابقات بین‌المللی کشتی بعد از ۲۲ سال در مریوان برگزار می‌شود

جلال خوش نواز رئیس هیئت کشتی مریوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، عنوان داشت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد ویژه شهدای غزه به میزبانی شهرستان مریوان قرار است در روز ۲۹ پذیرش شوند و در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه این مسابقات آغاز می‌شود.

رئیس هیئت کشتی مریوان اضافه کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی بعد از سال ۸۱ برای اولین‌بار است که در شهر مریوان حتی در استان کردستان برگزار می‌شود و تقریباً به مدت ۲۲ سال است که تابه‌حال چنین مسابقاتی در سطح استان برگزار نشده است.

وی گفت: این مسابقات در استادیوم ورزشی زاگرس در سالن ۱۲۰۰ نفری به میزبانی شهرستان مریوان برگزار می‌شود. تمام تجهیزاتی لازم از فدراسیون آمده است نورپردازی و سن آماده شده و ان‌شاءالله بتوانیم این مسابقات را به نحوی احسنت برگزار نماییم.

خوش نواز در پایان گفت: از همشهریان مریوان خواهش می‌کنم که به تماشای این مسابقات بیایند و به کشتی‌گیران روحیه و انگیزه بدهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33091
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.