حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
رئیس هیات فوتبال کردستان:

مسئولان کردستان واحدهای صنعتی را وادار به حمایت از ورزش کنند

  • کد خبر : 18903
  • 19 مهر 1402 - 13:29
مسئولان کردستان واحدهای صنعتی را وادار به حمایت از ورزش کنند
رئیس هیات فوتبال کردستان گفت: مسئولان رده بالای این استان، واحدهای صنعتی از جمله پتروشیمی و لاستیک بارز را وادار به حمایت از ورزش به ویژه فوتبال کنند.

رضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار کرد: مشکل اصلی تیم های فوتبال استان، مالی است و نمی توانند آنطور که باید و شاید در مسابقات کشوری حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه در همه استان‌ها بخش خصوصی و دولتی از ورزش به ویژه فوتبال حمایت می‌کند، افزود: این موضوع در کردستان چندان مورد توجه قرار نگرفته است اما مسئولان رده بالای استان می‌توانند واحدهای صنعتی بزرگ را به وادار به حمایت از چند تیم لیگ برتری استان کنند.

رئیس هیات فوتبال کردستان به مشکلات حوزه فوتبال استان اشاره کرد و یادآور شد: از لحاظ زیرساخت همه شهرستان‌ها مشکلات زیادی داشته و سکوهای ورزشگاه‌ها وضعیت خوبی ندارد.

رحمانی ادامه داد: بجز سنندج، ورزشگاه‌های شهرهای دیگراستان، پیست تارتان ندارند و تمرین روی آسفالت و شن ریزی برای سلامت ورزشکاران خطرناک است.

وی ضمن اشاره به کمبود چمن فوتبال در سنندج، اضافه کرد: با وجود اینکه چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سنندج راه اندازی شده اما بلاتکلیف است و اداره کل ورزش و جوانان باید در اولین فرصت برای استفاده از این چمن تدبیری بیندیشد.

رئیس هیات فوتبال کردستان یادآور شد: در حال حاضر حدود ۲۵ تیم فوتبال استان در رده‌های سنی و لیگ‌های مختلف کشور فعالیت دارند که یکی از این تیم‌ها، کانی کردستان است و در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور دارد.

رحمانی تاکید کرد: مهمترین برنامه ما استعدادیابی است که با توجه به وجود استعدادهای فراوان در سنین پایین، این کار با همکاری آموزش و پرورش در حال انجام است تا افراد منتخب به تیم‌های مطرح و اردوهای تیم‌های ملی معرفی شوند.

در حال حاضر ۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رده‌های مختلف در رشته فوتبال مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18903
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.