حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مردم کردستان ثابت کرده اند که همیشه مدافع ارزش های اسلام هستند

  • کد خبر : 1240
  • 04 مهر 1401 - 11:59
مردم کردستان ثابت کرده اند که همیشه مدافع ارزش های اسلام هستند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم کردستان همواره ثابت کرده اند که مدافع ارزش های اسلام بوده و برای حفاظت از اقتدار میهنشان همیشه در صحنه هستند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در راهپیمایی ضد اغتشاش گران مردم سنندج حضور مردم را به معنای قدرت، مقاومت همچون یک کوه استوار دانست و بیان کرد: گروهک‌های ضدانقلاب با فراخوان و تبلیغات دروغین مردم را به خیابان و اغتشاش دعوت کردند اما مردم پاسخ محکمی به آنان دادند.

 

وی اظهار کرد: دشمنان تلاش کردند تا روحیه مردم را بر هم بزنند و به اهداف شوم‌شان برسند اما تیرشان به سنگ خورد.

 

وی افزود: امروز دشمنان از مرگ مهسا امینی خوشحال هستند چرا که بهانه‌ای به دست آوردند که به عقده‌هایشان را علیه ملت ایران بگشایند.

 

وی افزود: در این قضیه جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشت و پیگیر وضعیت پرونده فوت این دختر کردستانی بود و مسئولان استانی با خانواده آن مرحومه همدردی کردند.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: مردم کردستان فتنه‌های مختلف را با عزت پشت سر گذاشتند و این فتنه در چند روز اخیر را نیز با هوشیاری و بصیرت خود خنثی کردند.

 

سردار حسینی افزود: پرچم جمهوری اسلامی نشانه اقتدار و عزت ماست و دشمنان با اهانت به این پرچم به دنبال خدشه دار کردن هویت ملت ایران هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برای زنده کردن آموزه‌های اسلامی مردم ایران به وقوع پیوست و جای بسی تعجب است که یک سری افراد فریب خورده با اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی به دنبال آزادی هستند اما این امر آزادی نیست بلکه بی بند و باری است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1240
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.