حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
کارشناس مسائل سیاسی:

مردم نقش اساسی را در تحقق شعار سال دارند

  • کد خبر : 30671
  • 01 فروردین 1403 - 8:13
مردم نقش اساسی را در تحقق شعار سال دارند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: با مشارکت و همکاری مردم، نه تنها در زمینه تولید و تولیدات داخلی جهشی بزرگ خواهیم داشت، بلکه می‌توانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، چرا که به گفته رهبر معظم انقلاب، مشارکت دادن مردم از الزامات تحقق شعار سال است و با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.

زاهد روشنی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ضمن تبریک سال ۱۴۰۳ و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت، اظهار داشت: در سالی که گذشت حوادث شیرین و تلخی در کشور رخ داد، از حوادث شیرینی که در ایران اتفاق افتاد، حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی بود.

روشنی در ادامه گفت: مردم با حضور در یوم‌الله سیزده آبان، راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن و در نهایت حضوری پرشور در انتخابات اسفندماه، ثابت کردند که به نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه اضافه کرد: بر طبق فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) مبنی بر نامگذاری امسال به سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، اشاره به حضور مردم در کنار تولید و بی‌نیازی کشور به تولیدات خارجی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در سال گذشته شاهد فراز و نشیب‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده است افزود: توانستیم با حمایت و پشتیبانی مردم آگاه و با بصیر ایران اسلامی در پایان سال گذشته به دستاوردهای مختلفی برسیم و جمهوری اسلامی امسال با اتکا به پشتیبانی مردم و دستاوردهای گذشته به دنبال نقشی پررنگ و تاثیرگذارتر در منطقه و جهان خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: اگر مردم در صحنه‌های سیاسی کشور دخالت نمی‌کردند، بی شک انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید، لذا اگر مردم در زمینه‌های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری حضور یابند، می‌توانیم به قله موفقیت برسیم و همه جهان را مجذوب خود کنیم.

روشنی در پایان خاطرنشان کرد: با مشارکت و همکاری مردم و با همت آنها، نه تنها در زمینه تولید و تولیدات داخلی جهشی بزرگ خواهیم داشت، بلکه می‌توانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، چرا که به گفته رهبر معظم انقلاب، مشارکت دادن مردم از الزامات تحقق شعار سال است و با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30671
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.