حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

مردم سنندج جنایت رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند+ عکس

  • کد خبر : 19526
  • 27 مهر 1402 - 13:54
مردم سنندج جنایت رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند+ عکس
مردم انقلابی سنندج امروز در راستای محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین دفاع از مردم مظلوم فلسطین از میدان آزادی تا میدان انقلاب راهپیمایی اعتراضی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مردم انقلابی سنندج روز پنجشنبه در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت صدها فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه، در میدان آزادی این شهر تجمع و تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.

استاندار کردستان در جمع راهپیمایان سنندجی، رژیم صهیونیستی را جرثومه فساد و لکه نگین بشریت در خاورمیانه توصیف کرد و گفت: این رژیم غاصب، در کسری از ثانیه با حمله وحشیانه، بیش از هزار کودک و زن و بیمار را در بیمارستان غزه قتل عام کرد.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه قرآن مدعیان حقیقت و حقانیت از جمله یهود را به چالش کشیده است، افزود: صهیونیست‌ها حریص‌ترین انسان‌ها برای زندگی مادی هستند و اگر هزار سال عمر کنند باز هم از مرگ می‌ترسند؛ در حالیکه منطق اسلام و مومنان آمادگی برای ادای تکلیف است و مسلمانان شهادت را شیرین‌تر از عسل می‌دانند.

وی تاکید کرد: رژیم صهونیستی مدعی پیشرفته‌ترین سامانه‌های نظامی و دفاعی و پیچیده‌ترین مجموعه‌های اطلاعاتی است و با تمام فشاری که ۷۵ سال گذشته به ملت فلسطین وارد کرده است، در ۱۵ مهرماه هیمنه پوشالی‌اش توسط جوانان غیرتمند فلسطین به چالش کشیده شد.

زارعی کوشا پیروزی نهایی را از آن مومنان و ملت فلسطین دانست و افزود: اگر دولت‌های اسلامی به جای سازش با اسراییل، مسیر قرآن و مبارزه با این رژیم غاصب را طی می‌کردند، اکنون این رژیم نابود شده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19526
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.