حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مردم در اغتشاشات سال گذشته دشمن را ناکام گذاشتند/ جهاد تبیین اولویت‌ نیروهای انقلابی باشد

  • کد خبر : 8356
  • 15 فروردین 1402 - 16:42
مردم در اغتشاشات سال گذشته دشمن را ناکام گذاشتند/ جهاد تبیین اولویت‌ نیروهای انقلابی باشد
فرمانده سپاه بیت‌ المقدس کردستان گفت: جمهوری اسلامی با آرای مردمی استقرار و تثبیت شده است و این مردم انقلاب کردند که قطعا خودشان هم از آن هم پشتیبانی خواهند کرد همانطور که در اغتشاشات سال گذشته دشمن را در رسیدن به هدف ناکام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار سیدصادق حسینی در دیدار اعضای شورای ائتلاف انقلاب اسلامی کردستان با تسلیت شهدای حرم، اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در دو انتخابات گذشته فعالیت اثرگذار و برجسته‌ای داشتند و امسال هم که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش داریم، جریانات سیاسی و خاصتا احزاب انقلابی اثرگذار هستند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: در انتخابات پیش‌رو مسوولیت همه دوستداران انقلاب بیشتر و حائز اهمیت است و با توجه به تفاوت شرایط زمانی، باید همه پای کار بیایند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به شعار سال جاری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در چند دهه اخیر روی دو محور فرهنگ و اقتصاد برای محوریت در سیاست‌های کلان تاکید کرده‌اند موضوع چند سال اخیر، بیشتر مساله اقتصادی است.

 

سردار حسینی اذعان داشت: ما به عینه اثرات این دو موضوع را در جامعه می‌بینیم، حوادث سال گذشته به دلیل مشکل اجتماعی و فرهنگی بود که دشمن از آن سوءاستفاده کرد و جریانی به راه انداخت هر چند به سرمنزل مقصود نرسیدند اما مشکلاتی در کشور بوجود آورد لذا می‌طلبد که نقاط ضعف را برطرف کرد.

 

وی ادامه داد: دشمن موضوعات مختلفی از جمله مساله اقتصاد، معیشت مردم، قیمت‌سازی دلار را دست‌مایه خود قرار داد و در نهایت هم نتوانست آنچنان که طراحی کرده بودند جمعیت به میدان بیاورند.

 

سردار حسینی یادآوری کرد: دشمن در تلاش بود تا مساله آلوده‌سازی مدارس دخترانه در روزهای پایان سال گذشته را هم به نظام نسبت دهند که بیشتر از طرف جوامع بشری به کشورمان فشار بیاورند که در این قضیه هم ناکام ماندند.

 

وی اذعان داشت: جمهوری اسلامی با آرای مردمی استقرار و تثبیت شده است و این مردم انقلاب کردند که قطعا خودشان هم از آن هم پشتیبانی خواهند کرد همانطور که در اغتشاشات سال گذشته دشمن را در رسیدن به هدف ناکام گذاشتند.

 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در ادامه تاکید کرد: جدای از اینکه برای تحقق شعار سال باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره گرفت، مطالبه‌گری و جهاد تبیین هم در اولویت شورای ائتلاف قرار بگیرد.

 

وی توسعه سرمایه اجتماعی را مهم خواند و گفت: این سرمایه در شرایط مختلف کشور ایفای نقش خواهد کرد و اثرگذار خواهد بود لذا باید بیشتر مورد توجه باشد.

 

سردار حسینی در پایان سخنانش، وحدت‌رویه و انسجام نیروهای انقلابی و احزاب و جریان‌های سیاسی انقلابی را خواستار شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8356
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.