حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مردم استان کردستان سهم بزرگی را در دوران دفاع‌مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

  • کد خبر : 17551
  • 05 مهر 1402 - 7:28
مردم استان کردستان سهم بزرگی را در دوران دفاع‌مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کردستان در طول دوران دفاع مقدس یکی از استان هایی بوده که نقش اساسی در جنگ و مبارزه با ضد انقلاب را در کارنامه خود دارد، لذا شایسته است از مقام شهیدان، ایثارگران و جانبازان تقدیر و تکریم کرد.

سردار امان‌الله گشتاسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی اظهار داشت: امروز ۴۳ سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد، در چنین روزی در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ تمام دشمنان نظام دست در دست هم گذاشتند تا نظام نوپای ما را مورد تهاجم قرار دهند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس همه آحاد ملت ایران برای دفاع از کشور، انقلاب و اسلام به میدان آمدند و از امنیت و آب و خاک کشور دفاع کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد:  کردستان در طول دوران دفاع مقدس یکی از استان هایی بوده که نقش اساسی در جنگ و مبارزه با ضد انقلاب را در کارنامه خود دارد، لذا شایسته است از مقام شهیدان، ایثارگران و جانبازان تقدیر و تکریم کرد.

سردار گشتاسبی بیان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد، بنابراین باید این حماسه حفظ و همواره زنده نگه داشته شود.

وی اظهار کرد: بعد از ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی؛ توطئه، فشار و تحریک دشمن در همه ابعاد خنثی شده و مسیر نظام همچنان در حال پیشرفت است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک مسیر حق است که بعد از ۴۵ سال برای همه کشورهای آزادی خواه دنیا تبدیل به الگو شده و دشمن از این همه اقتدار و حاکمیت هراس دارد.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: باید در مقابل توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان همواره هوشیار باشیم و در این راستا قدردانی بصیرت و آگاهی مردم کردستان هستیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید در مقابل همه توطئه‌های دشمن مراقب باشیم، یادآور شد: مردم انقلابی کردستان در برابر توطئه های دشمنان همواره بصیرت و آگاهی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب برابر حفظ اسلام ناب محمدی است و این تنها انتظار شهدا از تک تک افراد جامعه است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: دشمن در تلاش است که از جاهایی به ما ضربه بزند که اثرگذار باشد که بخش فرهنگ یکی از همین مولفه‌های مهم و مورد توجه دشمنان است.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به لطف خداوند متعال در اوج قدرت و عظمت است، گفت: دشمن در تلاش است با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف به انقلاب ایران ضربه وارد کند به همین دلیل هجمه‌های گسترده‌ای در طول تاریخ علیه ما پیاده کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17551
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.