حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
امام‌جمعه بیجار:

مذاکره و گفتگو باید در کنار قدرت نظامی باشد

  • کد خبر : 33272
  • 31 فروردین 1403 - 13:52
مذاکره و گفتگو باید در کنار قدرت نظامی باشد
امام‌جمعه بیجار گفت: در دنیای امروز و مبارزه با قدرت‌های استکباری و جهان‌خوار، ضمن حفظ قدرت گفتمان و مذاکره، باید قدرت نظامی و تجهیزات نظامی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، حجت‌الاسلام علی خورشیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته‌بیجار با اشاره به تجاوز غیرقانونی و آشکار صهیونیست به کنسولگری ایران اسلامی در سوریه گفت: عکس‌العمل دنیا در برای این سگ آمریکایی چه بود، حتی این تجاوز را محکوم نکردند، این نتیجه گفتمان و اعتماد به انسانیت غرب و استکبار جهانی است.

وی با تقدیر از پاسخ بجا و قانونی سپاه هوافضا جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، توضیح داد: محور مذاکرات دوره قبل دولت جمهوری اسلامی ایران می‌گفتند برای عهد و پیمان برجام، باید قدرت موشکی و دفاعی را خلع سلاح کنیم، امروز اگر آن نقشه شیطانی عملی می‌شد چه وضعیتی در مقابل با این تجاوز صهیونیست‌ها داشتیم.

وی افزود: بسیج عمومی مردم و مسئولان و مسلمانان نیاز است و تأمین توان نظامی، بازدارندگی و تربیت نیروهای شایسته و مؤمن اساس این اصل است.

حجت‌الاسلام خورشیدی اظهار کرد: مکتب سپاه پاسداران در کنار تأمین و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران، خدمت جانانه به عموم مردم مظلوم ایران است.

وی با اشاره با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توضیح داد، عملیات وعده صادق، ۲ هدف داشت که نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران از چه قدرتی با دانش داخلی برخوردار است و دوران بزن‌دررو تمام شد.

وی افزود: اقدام تاریخی سپاه عزیز ملت، هیمنه پوشالی صهیونیستی‌ها را به‌راحتی خراب‌کردن خانه عنکبوت به هم ریخت و خشم ابرقدرت‌های دنیا را در پی داشت.

امام‌جمعه بیجار اظهار داشت: همین اقدام تحسین شونده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بار دیگر به آمریکایی‌ها گوشزد کرد در صورت غلط اضافه، پشیمانی دیگر فایده‌ای ندارد.

وی با اشاره به عزت و خوشحالی مردم از سیلی محکم سپاه به صهیونیست‌ها، تأکید کرد: مردم قدردان زحمات مسئولین هستند و اگر دولت نسبت به رفع مشکلات اقتصادی مردم همت گذارد، ملت این خدمت را قدر می‌دانند.

حجت‌الاسلام خورشیدی ادامه داد: دست افراد سودجو را از سفره مردم کوتاه کنید، هر ساله در چنین روزهایی مسئله سوخت و کود شیمیایی کشاورزان در اولویت است و نباید نگرانی مردم را چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: دیگر وقت آن رسیده که با برنامه‌ریزی درست و حساب شده، از همین امروز برای تأمین نیاز ملت در روزها و سال‌های آینده برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و از زحمت مردم بکاهیم.

در پایان اقامه نمازجمعه، مردم نمازگزار بیجار با مشت‌های گره‌کرده، ضمن محکومیت تجاوز صهیونیست‌ها به سرکنسولگری ایران اسلامی در سوریه، حمایت خود را از پاسخ دندان‌شکن سپاه پاسداران انقلاب اعلام کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33272
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.