حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

اطلاق شغل انبیا به معلمی، معیار ویژه بودن این جایگاه است

  • کد خبر : 34165
  • 13 اردیبهشت 1403 - 7:39
اطلاق شغل انبیا به معلمی، معیار ویژه بودن این جایگاه است
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: افتخار پیامبر اسلام (ص) به شأن معلمی خود در راستای قداست این شغل بسیار مهم و ارزشمند است و اطلاق شغل انبیا به شغل معلمی، معیار ویژه بودن این جایگاه است.

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: افتخار پیامبر اسلام (ص) به شأن معلمی خود در راستای قداست این شغل بسیار مهم و ارزشمند است لذا اطلاق شغل انبیا به شغل معلمی، معیار ویژه بودن این جایگاه است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: معلمان، مرجع علم و دارای شأن فراگیر هستند و این قشر زحمت‌کش در استان تلاش بسیاری را متحمل می‌شوند که وظیفه همه ماست از زحمات معلمان قدردانی نماییم.

وی دعوت اسلام به تحصیل علوم را شامل همه انواع علم خواند و با بیان اینکه قرآن کریم مسلمانان را به فراگیری علم فرامی‌خواند، اظهار داشت: ابعاد مختلف علم هنوز در جامعه تبیین نشده است.

ماموستا رستمی، جایگاه علم و نشر آن را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم به معلمان استان، آنان را گنجینه‌های معنوی استان عنوان کرد و گفت: زحمات ارزنده معلمان کردستان شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: علم نافع همان علم انسان‌سازی است و تأکید دین اسلام بر موضوع تحصیل علم بسیار حائز اهمیت است چرا که علم سلطان و راهگشا در همه امور است و صرفاً مربوط به تعلیم‌ و تربیت نیست و باید در تمامی شئون جامعه جاری گردد.

 امام‌جمعه سنندج دعوت اسلام به تحصیل علوم را شامل همه انواع علم خواند و با بیان اینکه قرآن کریم مسلمانان را به فراگیری علم فرامی‌خواند، اظهار داشت: ابعاد مختلف علم هنوز در جامعه تبیین نشده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، مسائل آموزش و پرورش را حائز اهمیت عنوان کرد و با اشاره به تلاش مسئولان برای رفع دغدغه‌های معلمان، گفت: رفع دغدغه‌های معلمان به اعتلای جایگاه و کارکرد تعلیم و تربیت کمک شایانی می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=34165
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.