حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

مدیر کل جدید صدا و سیمای کردستان منصوب شد

  • کد خبر : 2795
  • 23 آبان 1401 - 7:31
مدیر کل جدید صدا و سیمای کردستان منصوب شد
«علی مرادی» به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، علی مرادی که پیش از این مدیرکل تولید سیمای سازمان صدا و سیمای کشور بود، با صدور حکمی به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان منصوب شد.

علی مرادی پیش از این به مدت شش سال قائم مقام صداوسیمای مرکز کردستان بود و دوران درخشانی را در معاونت سیمای این مرکز تجربه کرد.

پخش بسیاری از آهنگ‌های حسن زیرک، محمد ماملی، مظهر خالقی و بسیاری دیگر از هنرمندان در زمان ایشان انجام گرفت.

کردی شدن برنامه کودک، تولید برنامه مشاعره کردی برای اولین بار، تهیه فیلم نامه اولیه سنجرخان وزیری با نگارش هنرمند عباس کمندی، تحول در ساختارهای برنامه سازی تلویزیونی، ارتباط با هنرمندان بومی استان و تولید برنامه‌های فاخر در طبقه ب همچون سریال موفق روزهای خوش زندگی، سریال زریان، مستندهایی با موضوع آداب و رسوم، معرفی مشاهیر در قالب مستند اقلیم بزرگان، اماکن دیدنی و گردشگری تله فیلم کەلی خان، مستند توت فرنگی، مستند در مسیر تلوار، مستند نوای سنگ، مستند سنگ نگاره‌های باستانی کردستان و … به همراه برنامه‌های موفق و مخاطب پسند رادیو سنه و ریگا از آثار ماندگاری بود که در دوران وی تولید و از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری پخش شد.

مرادی در زمان حضور در استان کردستان ارتباط حسنه و مناسبی با اصحاب فرهنگ و هنر استان داشت و به همین دلیل حمایت‌های خوبی از سوی شبکه استانی از هنرمندان شاغل در این نهاد رسانه‌ای صورت می‌گرفت.

بنا بر دعوت روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان امروز ظهر مراسم رسمی معارفه علی مرادی و تودیع جعفر عبدالملکی در سالن اجتماعات این مرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2795
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.