حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

مدیر کل جدید اداره زندان های استان کردستان معرفی شد

  • کد خبر : 2776
  • 22 آبان 1401 - 7:47
مدیر کل جدید اداره زندان های استان کردستان معرفی شد
«مجتبی محمدی» به عنوان مدیر کل جدید اداره زندان های استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، شنبه شب با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، و مدیران اداری استان کردستان. مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اداره زندانهای استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: زندان های کردستان در اکثریت شهرهای استان از نظر فضای فیزیکی در مضیقه به سر می برند و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب این مشکل به نحو احسن حل شود.

وی افزود: افزایش ورودی پرونده ها به دادگستری، سبب افزایش جمعیت کیفری زندان ها می شود و در دستگاه قضایی استان سیاست پایش کیفری زندانیان با هدف غربالگری با جدیت دنبال می شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان خاطر نشان کرد: در سند تحول و تعالی قوه قضاییه بحث کاهش جمعیت کیفری زندانها، تخصیص ارفاقات قانونی به محکومین، تکریم زندانیان و خانواده هایشان و اشتغال زندانیان مطرح شده و خوشبختانه در همین راستا استان کردستان در بحث کاهش جمعیت کیفری و رشد اشتغال زندانیان در کشور صاحب رتبه برتر شده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: یک مدیر موفق و جهادی در طراز بیانیه گام دوم انقلاب باید وظایف خود را بداند و به درستی انجام دهد و همچنین این وظایف را با اخلاص انجام دهد.

وی افزود: رمز موفقیت یک مدیر نظارت دقیق و مستمر بر زیرمجموعه خود است و این مهم در دستگاه قضایی استان به خوبی رعایت شده و با کار عملیاتی و جهادی به امور و حوزه های مختلف ورود شده است.

در ادامه این مراسم، محمود ضیایی فرد معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان زندان های کشور اظهار داشت: هدف اصلی در نظام زندانبانی جمهوری اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است به طوری که زندانی بعد از سپری کردن دوران حبس، یک فرد اصلاح شده باشد.

وی از رئیس کل دادگستری و قضات استان کردستان در راستای اجرای برنامه های اصلاحی زندان های کشور تقدیر کرد و افزود: کاهش ورودی زندان ها سبب می شود تا برنامه های اصلاحی و تربیتی اجرایی شود و آسیب های اجتماعی کمتری به زندانیان و خانواده هایشان وارد شود.

ضیایی فرد تأکید کرد: زندانبانی کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولیت های خطیری بر عهده زندانبان است و در سازمان زندان های کشور احراز مسئولیت ها بر اساس تجارب و طی مراحل مختلف صورت می گیرد.

در پایان این مراسم، از زحمات مراد فتحی تقدیر و حکم مدیر کل زندان های استان کردستان به مجتبی محمدی تقدیم شد.

گفتنی است مجتبی محمدی پیش از این تصدی مدیر کل زندان های آذربایجان غربی را بر عهده داشت و مراد فتحی به عنوان مدیرکل جدید استان آذربایجان غربی منصوب شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2776
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.