حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

لشکر ۲۸ پیاده کردستان در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارد

  • کد خبر : 9218
  • 29 فروردین 1402 - 10:42
لشکر ۲۸ پیاده کردستان در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارد
فرمانده لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان گفت: نیروهای لشکر 28 پیاده کردستان در اوج آمادگی رزمی برای دفاع از تمامیت ارضی و ملت حاضر به ایثار و فداکاری جان هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، امیر حمیدرضا رحمت‌پور صبح امروز در مراسم رژه که به مناسبتروز ارتش در سنندج برگزار شد اظهار داشت: امروز نیروی زمینی ارتش با بروز کردن تجهیزات و تشکیل یگان‌های متحرک، واکنش سریع، هوابرد، توپخانه، یگان‌های زرهی و همتراز کردن خود با ارتش‌های جهان و قرار گرفتن در لبه فناوری آمادگی پاسداری از تمامیت ارضی را به شایستگی دارد.

رحمت‌پور اذعان کرد: امروز ناوگان بالگردی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین ناوگان بالگردی خاور میانه توانسته امن‌ترین مرزها را برای کشور رقم بزند.

وی گفت: امروز امنیت زمینی، هوایی و دریایی مرزهای کشور به واسطه وجود نیروهای فداکار ارتش پایدار و خلل‌ناپذیر است.

وی اذعان کرد: ارتش امروز در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارد و با قامت استوار در جهان می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: یگان‌های ارتش در استان کردستان نیز به تبع کشور در نهایت آمادگی و اوج صلابت بوده و در هر میدانی توان مقابله با هر دشمنی را دارند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان با تبریک روز ارتش اظهار داشت: آنچه که ارتش ما به فضل پرودگار از خود در سالهای بعد از انقلاب نشان داده است چیزی جز اقتدار نیست.

وی گفت: وفاداری ارتش به نظام و انقلاب و ولایت است که این خود برگی برای افتخار ما است.

نماینده ولی فقیه در ادامه به معنویت در ارتش اشاره کرد و گفت: تنها ارتش معنویت محور می تواند در مقابله و رویایی با دشمن كمر آن را بشكند.

وی گفت: خدا خواهی کارکنان و ارتشیان غیور نشان دهنده این است که ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی انقلابی و معنویت محور است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: اقتدار در ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و فرماندهان و شاکله ارتش از چنان اقتداری برخوردار هستند که مشاهده می‌کنیم در حالی در بسیاری از دول در بلادهای اطراف ما دچار فروپاشی شده‌اند اما ارتش ما با صلابت و ایجاد امنیت پایدار در خدمت مردم است.

پورذهبی خاطر نشان کرد: ارتش قهرمان، در طول چهار دهه انقلاب با تبعیت از فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور چه در جنگ تحمیلی، پاسداری از مرزها، سازندگی و کمک به هموطنان در مناطق سیل زده، زلزله زده و همچنین مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و مسئولان بوده و به نحو مطلوب و صادقانه مصداق بارز و تبلور شعار انقلابی”ارتش فدای ملت بوده است” را به منصه ظهور رسانده است.

وی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دو بازوی قدرتمند فرمانده معظم کل قوا و نظام اسلامی می باشند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9218
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.