حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
در نشست مشترک فرمانده انتظامی کردستان و مدیرکل بهزیستی مطرح شد؛

لزوم همکاری مستمر بهزیستی و نیروی انتظامی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

  • کد خبر : 18466
  • 15 مهر 1402 - 8:23
لزوم همکاری مستمر بهزیستی و نیروی انتظامی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی
به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرکل بهزیستی کردستان به همراه معاونین و مدیران بهزیستی، با سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان و پرسنل این ارگان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در این دیدار بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر بهزیستی و نیروی انتظامی استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

وی گفت: برای جلوگیری از موازی‌کاری و اتلاف وقت در هر دو مجموعه با مشارکت سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی با هدف کاهش آسیب‌ها و با انجام تحقیقات بین‌بخشی به منظور پیش‌بینی برنامه‌هایی برای کاهش پرونده‌های جرائم باید میان این دو دستگاه تعامل بیشتری برقرار شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان در ادامه اظهار کرد: بهزیستی برای کاهش مشکلات اجتماعی با نیروی انتظامی استان همکاری می‌نماید.

مدیرکل بهزیستی استان زمینه‌های همکاری بهزیستی و پلیس را بسیار زیاد و دارای تنوع توصیف کرد و افزود : پلیس نقش امنیتی مهمی برای مددکاران و روانشناسان تیم‌های اورژانس اجتماعی دارد و حضور و همراهی پلیس نه فقط تامین‌کننده امنیت بلکه افزایش اثر‌بخشی خدمات بهزیستی را به همراه دارد.

سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه برای بهزیستی و پلیس همکاری‌های بسیاری تعریف شده است، اظهار داشت : بهزیستی سازمانی است که خدمت‌رسانی به مردم را در موضوعات مختلف و به صورت گسترده و کیفی انجام می‌دهد.

وی بر اهمیت همکاری‌های متقابل تاکید نمود و ادامه داد: مشارکت و همکاری مستمر بهزیستی و نیروی انتظامی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18466
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.